برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی استاندار خراسان رضوی با اصحاب رسانه

روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی گفت: جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی در نخستین روز از هفته دولت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی زین الدینی روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی گفت: پیرو وعده استاندار خراسان رضوی برای ارائه جزئیات برنامه‌های استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حضور خبرنگاران، نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه همزمان با آغاز هفته دولت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این نشست با حضور همه خبرنگاران از سراسر استان عصر شنبه دوم شهریورماه در محل تالار شهر مشهد برگزار و تعدادی از فعالان رسانه‌ای به نمایندگی از اصحاب رسانه به بیان نظرات خود درباره برنامه‌های مدیریت استان خواهند پرداخت.

روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت توجه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به اصل پاسخگویی، گفت: شفافیت و پاسخگویی یکی از مهمترین سیاست‌های  استاندار خراسان رضوی به شمار می‌رود و برگزاری این نشست به منظور اهتمام به همین اصل اساسی است.

زین الدینی افزود: پس از اتمام جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه، استاندار خراسان رضوی در نشست خبری با خبرنگاران حضور پیدا می‌کند و ضمن ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های افتتاحی به مناسبت هفته دولت، پاسخگوی سوالات فعالان رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.س
 

استاندار خراسان رضوی پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار