معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

بالاترین دستاورد انقلاب مردم سالاری بدون سلطه غرب و شرق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بزرگترین برکت انقلاب مردم سالاری بدون سلطه غرب و شرق و اداره کشور به اتکا ارزش‌های دینی، خودباوری و توانمندی‌های ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت در سطح استان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، رجایی و باهنر، گفت: این نظام بعد پیروزی انقلاب موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است و دستاورد‌های انقلاب که به همت مردم حاصل شده قابل قیاس با قبل از آن نیست.

او با بیان این که بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است؛ ادامه داد: بزرگترین برکت انقلاب ارائه الگوی مردم سالاری بدون سلطه غرب و شرق در شرایط امروز و اداره کشور به اتکا ارزش‌های الهی و دینی، خودباوری و توانمندی‌های ملت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در نظام جمهوری اسلامی بخش‌های خصوصی، دولتی و مدنی در کنار هم هستند.

جعفری با بیان این که دولت در ارائه عملکرد خود همواره مظلوم واقع شده است؛ افزود: انتظار این است که در این هفته، فرهنگ خدمت ترویج شود و مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب، از اقدامات گسترده صورت گرفته مطلع و شهدای دولت و منش آنان شناسانده شوند.

او نقش رسانه‌ها و ارباب جراید را در این حوزه و تزریق امید و نشاط در جامعه تعیین کننده دانست و تصریح کرد: اگر چه کاستی‌های موجود در جامعه غیر قابل انکار است، اما پرداختن به خدمات ارائه شده از سوی خادمان مردم از سوی رسانه‌ها نیز به منظور رسالت حرفه‌ای و اجتماعی آنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خدمات یک ساله مسئولان را قابل دفاع دانست و گفت: باید از فرصت این هفته برای اطلاع رسانی شایسته استفاده شده و روحیه خدمت رسانی مضاعف، ترویج گردد.
 
انتهای پیام//ف.س
 

دولت در عملکرد خود مظلوم واقع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.