سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از اجرای پروژه‌های سلامت و فرهنگی در روستای راویز و بهره مندی ۳۷۰ تن از خدمات این طرح خبر داد.

بهره مندی ۳۷۰ نفراز پروژه‌های سلامت و فرهنگی در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن امینی رنجبر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت از سوی داوطلبان با همکاری اعضای جوانان این جمعیت پروژه‌های بهداشتی، سلامت و فرهنگی برای افراد محروم در روستای راویز به مدت یک روز اجرا شد.

او با اشاره به همکاری خانه هلال روستای راویز در اجرای این پروژه اظهار کرد: با همکاری پزشک و اعضای داوطلب هلال احمر رفسنجان ۱۷۰ نفر از روستاییان ویزیت شدند و از خدمات پرستاری بهره‌مند شدند.

اودر ادامه به اجرای پروژه فرهنگی با مشارکت اعضای جوانان این جمعیت اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ نفر از کودکان این روستا نیز از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این پروژه بهره‌مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان افزود: این طرح با هدف کمک به بهبود سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های محروم و مشارکت موثر اعضای داوطلبان و جوانان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

پروژه های سلامت در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.