آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اراک +جدول نمایش

فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز تا ۴ شهریور در اراک اکران می‌شود.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از عصر امروزی ۳۱ مردادماه تا ۴ شهریور ماه ۹۸ در اراک مجتمع فرهنگی هنری و سینمایی ستارگان اکران می‌شود.

فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ۳ سانس اکران خواهد شد که سانس اول در ساعت ۱۶:۳۰ اغاز می‌شود سانس دوم در ساعت ۱۸:۳۰ آغاز و سانس سوم هم در ساعت ۲۰:۳۰ اغاز خواهد شد.

اولین فیلم عصر امروز با نام قطار آن شب در ساعت ۱۶:۳۰ اکران می‌شود در سانس دوم امروز ساعت ۱۸:۳۰ داستان‌های جادویی نمایش داده می‌شود و در سانس سوم هم در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم انیمیشن بنیامین روی صحنه می‌رود.

در روز جمعه اول شهریور ماه هم تنها فیلم این روزبا نام جزیره گنج در ساعت ۱۰:۲۰ اکران می‌شود.
روز شنبه دوم شهریور هم تنها یک فیلم در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه با نام جوانمردان نمایش داده خواهد شد.

روز یکشنبه سوم شهریور هم ۲ فیلم با نام این خانه من است در سانس دو ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اکران می‌شود و در سانس سوم فیلم منطقه پرواز ممنوع در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نمایش داده خواهد شد.

روز دوشنبه ۴ شهریور ماه و آخرین روز اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اراک ساعت ۱۶:۳۰ فیلم بیست و سه نفر در ساعت ۱۸ ک ۳۰ فیلم غرغرو وارد می‌شود و در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم تورنالدو اکران خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری این دوره از جشنواره و در راستای اکران سراسری آثار پذیرفته شده در سطح کشور، بیش از ٣٠ استان و سالن سینما میزبان علاقمندان به سینمای کودک در سراسر کشور خواهند بود.

بر اساس توافق‌نامه سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ همزمان با عید سعید غدیرخم در ۲ بخش ملی و بین المللی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

در این دوره آثار مورد توجه مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاق نیکو، سبک زندگی، احترام به نهاد خانواده و همنوعان، نشاط و شادی، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی مخاطب برای مواجهه با چالش‌های دنیای آینده است.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اراک

انتهای پیام / ج

اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا ۴ شهریور در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.