شیری: توانستیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم/ لباس‌ها کیفیت لازم را ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولین دیدار لیگ برتر حساس است، اما توانستیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: اولین دیدار لیگ برتر همواره سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی است، اما در نهایت توانستیم با برد لیگ را شروع کنیم.

شیری گفت: به هر حال ما بعد از وقفه‌ای چند ماه به لیگ برتر برگشتیم و با تفکرات کادر فنی جدید داریم آشنا می‌شویم. امیدوارم بازیکنان اضافه شده هم بتوانند کمک کنند.


 بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


او درباره اینکه پرسپولیس نسبت به فصل گذشته چه تغییراتی داشته است، بیان کرد: شاید از لحاظ سبک بازی تغییراتی داشته باشیم. به نظرم تیم ما تهاجمی‌تر از قبل شده است و در بازی‌ها بعدی باید بتوانیم بیشتر گل بزنیم.

شیری درباره اینکه کیفیت لباس‌های آل اشپورت چطور است، گفت: کیفیت لباس‌ها خوب است و امیدوارم لباس‌های تمرین هم همانند بازی‌ها باشد. ما در تمرینات هم گفتیم که لباس‌ها کیفیت لازم ندارد و گویا وزن لباس‌ها سنگین است.

او در پایان درباره اینکه یک توپ به تیرک پرسپولیس خورد، گفت: به هر حال بازی است و ما خودمان را آماده کردیم که در ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم از موقعیت مان استفاده کنیم و گل بزنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات شیری درباره پیروزی برابر پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار