رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگ +تصاویر

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود، Galaxy A30s و Galaxy A50s را به صورت رسمی رونمایی کرد.

رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ همچنان به اضافه کردن اعضای خانواده میان‌رده خود، سری گوشی‌های Galaxy A ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد دو عضو جدید این خانواده بزرگ گوشی‌های Galaxy A30s و Galaxy A50s هستند که چندین قابلیت بیشتر نسبت به گوشی‌های نسل قبل خود را دارند و قدرتمندتر از گذشته هستند. اصلی‌ترین قابلیت‌هایی که باعث بالا رفتن فروش آن‌ها خواهد شد، دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ آن‌ها است، اما این دلیلی نمی‌شود که دیگر قابلیت‌های آن‌ها برای گوشی‌های میان‌رده نادیده گرفته شوند.


بیشتر بخوانید: درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگ


هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت این گوشی‌های هوشمند و تاریخ عرضه آن‌ها در بازار داده نشده است، اما سامسونگ اعلام کرد که قرار است این دو گوشی میان‌رده جدید در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه شوند.

رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگ

روی کاغذ، Galaxy A30s ارزان‌تر از مدل دیگری است که رونمایی شده است، اما چیزی کمتر از آن مدل ندارد و بسیاری از مشخصات آن‌ها یکسان است. برای مثال، هر دو گوشی دارای یک نمایشگر Super AMOLED بزرگ ۶.۴ اینچی Infinity-V هستند. تنها تفاوت این دو نمایشگر این است که نمایشگر A30s دارای رزولوشن +HD و نمایشگر A50s دارای وضوح تصویر +FHD است. علاوه بر این Galaxy A30s دوربین سه‌گانه‌ای دارد که قدرت هرکدام از لنز‌های آن ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی میان‌رده هم ۱۶ مگاپیکسل قدرت دارد. این گوشی میان‌رده دارای یک پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی، دو مدل رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، سه مدل حافظه ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از حافظه جانبی و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

همانطور که پیش از این گفته شد، Galaxy A50s هم مشخصاتی شبیه دارد، اما این گوشی دارای دوربین سه گانه با لنز‌های ۴۸، ۵ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی با لنز ۳۲ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمندتر با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتر، رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است که این حافظه از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگ

همچنین، هر دو گوشی جدید سری Galaxy A سامسونگ دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند. این گوشی‌های از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و دارای پورت USB-C هستند. Galaxy A50s در این دو گوشی دارای یک دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی است. به طور طبیعی هر دو گوشی Galaxy A30s و Galaxy A50s به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۹ عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی کرد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار