رییس پلیس راهور ناجا؛

همه مسئولان به جد دغدغه کاهش تصادفات را دارند

رییس پلیس راهور ناجا گفت : در بعد آموزش و رفتار اقدامات زیادی صورت گرفته است و همه مسئولان به جد دغدغه کاهش تصادفات را دارند.

همه مسئولان به جد دغدغه کاهش تصادفات را دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سید تیمور حسینی ظهر امروز در بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن در تبریز اظهار کرد: نرخ تلفات ناشی از تصادفات در ایران کمتر از میانگین جهانی عنوان کرد و گفت: نرخ تلفات ناشی از تصادفات بر اساس هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه در دنیا ۶.۴ درصد است که این نرخ در ایران ۵.۲ درصد بوده و وضعیت ما از برخی از کشور‌ها بهتر است.

او گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه کشور‌های زورگو در طول سال‌های متمادی علیه کشور ما ، نرخ استفاده از امکانات عمومی در کشور ما بالا است.

رییس پلیس راهور ناجا یکی از مولفه‌های مهم در وقوع تصادف را پیمایش دانست و گفت: این روز‌ها بخش کثیری از مردم ایران در مسافرت بوده و در محور‌های مختلف در تردد هستند و هرچه پیمایش‌ها بیشتر باشد ، در نتیجه نرخ تصادفات بالاتر است.

حسینی با اشاره به برنامه‌های ویژه آموزشی این مجموعه تصریح کرد: در بعد آموزش و رفتار اقدامات زیادی صورت گرفته است و همه مسئولان به جد دغدغه کاهش تصادفات را دارند.

انتهای پیام / ت

بالا بودن نرخ استفاده از امکانات عمومی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.