سردار سلامی:

امنیت در خلیج فارس با حضور نیرو‌های مسلح برقرار است/ ایران عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت در خلیج فارس با حضور مسلط نیروهای مسلح ایران برقرار و در ید قدرت ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه ای به این امنیت وارد کنند.

امنیت در خلیج فارس با حضور نیرو‌های مسلح برقراراست/ قدرت اسلام، غروب تمدن غرب را نوید می دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان در مشهد، گفت: هر عالم فاضلی همانند یک ستاره در سپهر هدایت الهی عامل اصلی هدایت جامعه به سمت رستگاری و باز کردن زنجیر‌های اسارت و بردگی انسان در مقابل طاغوت است لذا جمع حاضر برای ما بسیار ارزشمند است، و اتفاقات امروز همچون اتفاقات صدر اسلام است و ما شاهد یک بعثت دیگر هستیم.
او تصریح کرد: صفحه زمین شاهد یک تحول عمیق و بزرگ است درست مثل تحولی که در آغاز خورشید عالم تاب اسلام از غار حرا شروع شد چرا که اسلام دوباره تشکیل حاکمیت و قدرت داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با قدرت یافتن اسلام، تمدنی به نام غرب در حال غروب است، در واقع ما شاهد زوال تدریجی، اما آشکار و محسوس تمدن غرب و در عین حال شاهد طلوع و درخشش خورشید اسلام هستیم.
 
سردار سلامی با اشاره به اینکه اتفاقات امروز شبیه اتفاقات صدر اسلام است و به نوعی شاهد یک بعثت مجددی از اسلام هستیم، افزود: در آن زمان نیز هیچ کس باور نمی‌کرد آیات و پیام‌های الهی بتوانند از درون دره‌های تنگ و تاریک مکه عالم‌گیر شوند و اسلام دو تمدن بزرگ آن زمان را تحت تاثیر قرار داده و به عنوان تمدنی نوین سعادت بشریت را فریاد بزند.
 
او ادامه داد: هر گاه اسلام طلوع می‌کند همه منافقان و کافران دربرابر او متحد می‌شوند و امروز نیز همین گونه است، اما وقتی به منحنی تغییرات می‌نگرید می‌بینید چگونه قدرت تازه متولد شده توانسته در طول ۴ دهه شکست‌های آشکار و خارج از دامنه تصور و باور انسان را به این دشمنان تحویل کند، اما چه عاملی باعث بهم خوردن آن توازن قدرت شده است؟ 
 
سردار سلامی تصریح کرد: در تحلیل‌های معمول هر کس قدرت بیشتری دارد پیروز می‌شود، اما وقتی قدرت قلیل در فضای نابرابری قدرت موفق می‌شود پس باید حقیقتی ماورای آن وجود داشته باشد تا فرمول غلبه حاصل شود، به همین منظور تصور من این است که ما شاهد تفسیر آیات الهی بر روی زمین هستیم و این امر باور درونی و اطمینان قلبی ما را مستحکم می‌کند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما با کشوری روبرو هستیم که داری قدرت است اما فاقد حکمت است، که این فلسفه قدرت بدون حکمت کم کم آنها را به زوال می کشاند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز قلب‌های ما به نصرت الهی مطمئن است، افزود: ما که در میدان هستیم و با محاسبات سرکار داریم قدرت دشمن را برآورد می‌کنیم و به قدرت خود نیز واقفیم، اما این برکت حکمت، وحی، قوه تدبیر، میدان تاثیر ولایت و جاذبه امامت است که سبب می‌شود که دشمن بی‌رقیب تاریخ بشر را ظرف ۴۰ سال در یک میدان وسیع جنگ پیوسته متوقف کرد شکست داده و به زوال کشاند.
 
او ادامه داد: امنیت در خلیج فارس با حضور مسلط نیرو‌های مسلح ایران برقرار و در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است، و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای به این امنیت وارد کنند.
 

ایران همیشه عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است

 
سردار سلامی با اشاره به رونمایی از سامانه موشکی باور ۳۷۳ اظهار داشت:ایران همیشه عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این اقدامات، حرکتی بدون توقف در امتداد رشد و توسعه قدرت بازدارندگی و دفاعی ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور ایران همیشه عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این اقدامات، حرکتی است بدون توقف در امتداد رشد و توسعه قدرت بازدارندگی و دفاعی که هرگز متوقف نمی‌شود.

سردار سلامی افزود: مردم، رکن اساسی مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بوده و هستند و امروز نقش مردم بیش از هر زمان دیگری تعیین کننده است و نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبری فرزانه انقلاب و تبعیت از رهنمود‌های ایشان و همراهی همه نهاد‌های انقلابی، اجرایی، تقنینی و قضایی کشور دارند برجسته‌تر از هر زمان دیگری است.

او ادامه داد: از همین رو نقطه تمرکز فشار دشمن هم روی مردم است و امروز مردم را هدف قرار داده، ولی ملت ایران می‌تواند مانند قبل با شکیبایی، صبر انقلابی، حضور در صحنه، حمایت از نظام و تبعیت از رهبری پاسخ‌های ناامیدکننده به دشمن بدهند و آن‌ها را در سیاست‌های مخربش نا امید و شکست خورده کنند تا دشمن بداند نمی‌تواند در هیچ شرایطی در ایران نفوذ کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده برای سامان دهی حاشیه شهر مشهد نیز گفت: چند سالی است مجموعه سپاه پاسداران خراسان رضوی و قرارگاه شهید برونسی بر اساس تاکید‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد وارد عمل شده است و تلاش‌های سپاه برای برقراری امنیت و ارتقای وضعیت فرهنگی و محرومیت زدایی از حاشیه شهر مشهد همچنان ادامه دارد.

سردار سلامی افزود: رسیدگی به حاشیه نشینی در مشهد پدیده‌ای فراگیر در سطح نهاد‌های خراسان رضوی شده است مثلا در روز‌های قبل تعدادی طرح توسط شهرداری مشهد به سامان رسید که عموما ورزشی بودند و تعدادی از بوستان‌های تفریحی در مناطق حاشیه و محروم مشهد هم به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: این اقدامات، ادامه دار خواهد بود و امیدواریم با ادامه مجموعه فعالیت‌ها و با ورود استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر دستگاه‌ها شاهد رفع فقر و محرومیت از مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر مشهد باشیم.
 
انتهای پیام//م.ی
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
انشالله نابودی دشمنان اسلام