بسته حوادث ۲ شهریورماه ۹۸؛

از آتش به پا کردن پژو ۲۰۶ در اهواز تا دستگیری سارقان در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۲ شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سرعت زیاد پژو ۲۰۶، آتش به پا کرد

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲ شهریورماه، گزارش آتش گرفتن خودرو ۲۰۶ در جاده برومی اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: نیرو‌های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت و با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی و با عکس العمل سریع، تعداد ۵ نفر از مصدومین شامل؛ ۳ نفر مرد و ۲ نفر زن را که دچار حادثه شده بودند را از خودرو مذکور خارج کردند.

آتش پاد تراب پور اظهار کرد: مصدومان حادثه به منظور انجام مراحل درمانی به نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند و عملیات اطفا حریق ادامه یافت.

به گفته او، علت حادثه، سرعت زیاد و نداشتن توانایی کنترل خودرو اعلام شده است.

خودروی پراید طعمه آتش شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ اشاره کرد و اذعان داشت: ساعت ۲ و ۵۳ دقیقه بامداد نیز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان خبر این حادثه در منطقه نادری اطلاع رسانی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به سرعت به محل مذکور اعزام شدند و با رعایت اصول ایمنی و با عکس العمل سریع اقدام به اطفاء حریق نمودند.

آتش پاد علی تراب پور گفت: خوشبختانه و به لطف خدا، حوادث مذکور تلفات جانی به دنبال نداشتند.

سارقان محتویات خودرو در بند قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق این کلانشهر اشاره کرد و بیان داشت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست؛ موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

سارقان منازل در بن بست قانون

سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر به وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، با تحقیقات فنی و پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند ۳ سارق حرفه‌ای را که به صورت باند اقدام به سرقت از منازل می‌کردند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی کمتر از ۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

قانون، پایان راه سارق داخل خودرو در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۹ با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند در حوزه استحفاظی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت محتویات خودرو مشاهده و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کردند که در ادامه با کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت ضمن تجهیز خودرو به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک اجتناب کرده و از پارکینگ عمومی استفاده کنند.

پلیس دستبند بر دستان سارق حرفه‌ای شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او اذعان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره انواع سرقت از قبیل احشام، اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محموله پارچه قاچاق در بهبهان متوقف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، افزود: ماموران ایستگاه بازرسی خیرآباد بهبهان با مشارکت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با کار اطلاعاتی و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که وظیفه اسکورت محموله قاچاق را داشت، شناسایی و توقیف شده، اظهار کرد: در بازرسی از با کامیون توقیفی تعداد ۷۸۵ طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از بیش ادامه دارد.


انتهای پیام/درحال تکمیل...

برچسب ها: حوادث ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.