بیرانوند: انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت‌تر می‌کند

مرد سال فوتبال ایران گفت: برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال کشورمان یک دروازه بان به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب می‌شود و این کار مرا سخت‌تر خواهد کرد.

انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت تر می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخابش به عنوان برترین دروازه بان سال و برترین بازیکن سال فوتبال ایران گفت: برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال کشورمان یک دروازه بان به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب می‌شود. انتخاب شدنم به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران کارم را خیلی سخت‌تر می‌کند و مسلما انتظارات از من خیلی بیشتر شد. امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت کنم و سخت‌تر کار کنم تا دوباره در لیست نامزد‌های کسب عنوان برترین بازیکنان سال فوتبال ایران قرار بگیرم.


بیشتر بخوانید: شکوری: تجهیز ورزشگاه‌ها اولویت اول فدراسیون فوتبال است/ موضوع طلب ویلموتس حل می‌شود


بیرانوند درباره حضور نداشتن هواداران در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران اظهار داشت: هر سال ۴، ۵ روز قبل از آغاز لیگ این مراسم برگزار می‌شد، اما از آن جایی که امسال هواداران اجازه نداشتند در این مراسم باشند، جو خوب سال‌های گذشته وجود نداشت. با سید جلال حسینی هم که صحبت می‌کردم، او می‌گفت کاش وقتی برای هواداران جا بود اجازه می‌دادند به صورت گزینشی هم شده در این مراسم حضور داشته باشند. به هر حال برای این ۲ جایزه مهم که امشب دریافت کردم خوشحالم و مطمئنا در زندگی من ماندگار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: فغانی: ابزارهای انضباطی مانع از اعتراضات بی مورد بازیکنان می‌شود


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تاخیر چند ساعته در آغاز مراسم، تصریح کرد: وقتی قرار است مراسم برترین‌ها برگزار شود و امیدوار هستید کلی اتفاقات خوب بیفتد، مسلما چنین تاخیری آزار دهنده است و باید صبر کنی تا ببینی در آخر چه اتفاقی می‌افتد. تمام بازیکنان به خاطر تاخیر در آغاز مراسم اذیت شدند و جو سالن هم طوری بود که حوصله آدم سر می‌رفت.

وی در خصوص ناراحتی نوراللهی و نادری از انتخاب نشدن آن‌ها به عنوان برترین هافبک و پدیده لیگ هجدهم، تصریح کرد: انتخاب بهترین‌ها با رای سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌ها صورت می‌گیرد و من معتقدم هر کسی که در این مراسم حضور دارد باید به آرای سرمربیان و کاپیتان‌ها احترام بگذارد.


بیشتر بخوانید: رنجبری: تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برسم


مرد سال فوتبال ایران در ادامه گفت: هر سال ۴، ۵ بازیکن پرسپولیس به عنوان برترین‌ها انتخاب می‌شدند، اما امسال تنها من و سید جلال موفق شدیم این جایزه را کسب کنیم. البته برانکو و پرسپولیس هم به عنوان برترین سرمربی و باشگاه انتخاب شدند.

بیرانوند در پایان افزود: دروازه بان‌هایی که در تیم‌های مدعی فصل گذشته بازی می‌کردند، عملکرد خوبی داشتند. من هم با پرسپولیس ۲ قهرمانی به دست آوردم، به فینال آسیا رفتم و بیشترین کلین شیت را داشتم و عملکرد خوبی در پرسپولیس داشتم. پیام نیازمند در سپاهان بازی‌های خوبی انجام داد و برای تیمش خیلی خوب کار کرد. سید حسین حسینی با این که به خاطر حضور رحمتی کمتر بازی کرد، اما او هم عملکرد قابل قبولی داشت و برای استقلال مفید بود. دروازه بانان دیگری مانند احمد گوهری دروازه بان جوان پارس جنوبی که فصل گذشته خیلی خوب کار کرد در کنار وحید شیخ ویسی که برای پیکان فوق العاده بود جزو برترین دروازه بانان فصل گذشته بودند. یک دروازه بان همیشه ۵۰ درصد تیمش است و تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید دروازه بان خوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: مربیان لیگ برتری شایسته دریافت عنوان بهترین مربی سال هستند


انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از انتخاب به عنوان مرد سال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار