مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد؛

احداث آزادراه قم_سلفچگان_راهجرد به مطالبه استانی تبدیل شده است

صبوری گفت:احداث آزاد راه قم- سلفچگان- راهجرد به مطالبه استانی تبدیل شده است و هرچه سریع‌تر می‌بایست وارد فاز اجرایی آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در جلسه هماهنگی احداث آزاد راه قم- سفلچگان- راهجرد که با حضور معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های وزارت راه و شهرسازی و در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری قم برگزار شد، گفت: احداث آزاد راه قم- سلفچگان- راهجرد به مطالبه استانی تبدیل شده است و هرچه سریع‌تر می‌بایست وارد فاز اجرایی آن شد.

او افزود: در حال حاضر کمربندی امام علی (ع) قم اشباع شده و شهر قم نیازمند یک کنارگذر جدید و با استاندارد است.

صبوری با اشاره به این که در هفته دولت شاهد کلنگ زنی این پروژه خواهیم بود، تاکید کرد: در راستای هم افزایی و تسریع در کار، تمام دستگاه‌های زیربنایی و خدمات رسان در حوزه راه، در این پروژه همکاری و مشارکت داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در این ارتباط توضیح داد: هر اداره، فردی مسئول، پاسخگو و تام الاختیار را معرفی نماید تا بتوان در جلسات و کارگروه ویژه این پروژه تصمیم سازی و تصمیم گیری کرد.

صبوری با بیان این که متولی راه صرفا این اداره کل نیست، تاکید کرد: راه بخشی از پروژه‌های ملی است و باید نگاه و رویکرد فرا دستگاهی در احداث و توسعه آن داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان این که کشاورزی، صنعت و تولید به راه وابسته است، تصریح کرد: معمولا هرجا راه وجود داشته است شاهد توسعه بوده ایم و اگر راه وجود نداشته باشد توزیع ثروت اتفاق نمی‌افتد و شاهد رشد و توسعه نامتوازن در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

صبوری با بیان این که مالکیت راه با بخش دولتی و حاکمیتی است و متعلق به بخش خصوصی نیست، خاطر نشان کرد: برخورد، تعامل و احترام به سرمایه گذاران موجب مشارکت بخش خصوصی در احداث و توسعه راه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم یاداورشد: اخذ عوارض، احداث مجتمع‌های بین راهی و... موجب برگشت سرمایه و دارایی سرمایه گذاران خواهد شد و در این خصوص می‌بایست با سرمایه گذاران بخش خصوصی تعامل ویژه‌ای اتخاذ نمود.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی احداث آزادراه قم_سلفچگان_راهجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار