معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان خبر داد؛

افتتاح پروژه گازرسانی به روستای قلعه بالای بیارجمند

حبیب‌الله خجسته پور گفت : در دومین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به روستای قلعه بالای بیارجمند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای قلعه بالا در بخش بیارجمند شاهرود با بیان اینکه در دومین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به این روستا به بهره‌برداری رسید گفت : در این پروژه به‌طور متوسط سرانه هر خانوار حدود هفت میلیون تومان بود تا گاز به علمک درب منازل برسد.

او بابیان اینکه در این طرح هفت روستای بخش بیارجمند از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند افزود: این مهم نشان می‌دهد که در بحث توسعه متوازن، دولت کریمه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات را تا آخرین روستاها ارائه خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در بحث گازرسانی به روستای قلعه بالا بخشی از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید به منصه ظهور گذاشته شد تصریح کرد : امیدواریم به همت شرکا گاز استان سمنان مشکلات باقی‌مانده در بحث دسترسی مردم این روستاها به گاز برطرف شود.

خجسته پور ضمن بیان اینکه با اتحاد بین دولت، ملت و نظام، می‌توان قدم‌های بزرگ‌تری را برداشت، در ادامه تصریح کرد: مردم  خدمات نظام را مشاهده کنند و به‌واسطه این خدمات شکرگزاری و حمایت از نظام را خواهند داشت و این مهم نیز باعث شده تا در طول این ۴۰ سال، مسیر پیشرفت و شکوفایی استوار و مستحکم طی شود.

انتهای پیام / ر

بهره مندی هفت روستای بخش بیارجمند از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار