عملیات اجرایی بیش از ۲۰ پروژه راهداری جنوب استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بیش از ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

عملیات اجرایی بیش از ۲۰ پروژه راهداری جنوب استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در هفته دولت ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در هفت شهرستان جنوبی استان کاراجرایی آن آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل ایجاد ایمنی تردد در محور‌های ارتباطی و نگهداری محور‌ها است افزود: این پروژه‌ها شامل آغاز ۶۵ کیلومتر تعریض و بهسازی محور‌های ارتباطی در ۶ محور ارتباطی و بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گرفتن ۲۷ کیلومتر تعریض و بهسازی ۲ جاده در محورکهنوج به قلعه گنج و کهنوج به جیرفت را از جمله پروژه‌های حوزه نگهداری راه‌ها عنوان کرد.

جمیلی تصریح کرد: در این هفته کار آغاز طرح روکش آسفالت و بهره برداری از ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های جیرفت به بلوک، محور چاه ریگان کهنوج، مبادی ورودی عنبرآباد از سمت خضرآباد و مختار آباد و محور ارتباطی کهنوج به قلعه گنج انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آغاز احدث ۲ دستگاه پل بزرگ در محور جیرفت به بلوک با ۱۰۰ متر طول پل و محور درمحور منوجان به تیاب به طول ۶۰ متر طول پل جمعا با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال تا چند روز آینده خبر داد.

او با بیان اینکه در حوزه تعریض و بهسازی راه‌های اصلی اقدامات اساسی در دست اجراست گفت: امیدواریم با تعریض و بهسازی محور‌های ارتباطی شاهد بهبود عبور و مرور در محور‌ها باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان همکاری مردم به ویژه رانندگان بعنوان استفاده کنندگان اصلی از محور‌های ارتباطی را در کاهش تصادفات ضروری دانست و گفت: اعتبارات بسیار زیادی سالیانه در حوزه ایمنی راه‌های جنوب استان هزینه می‌شود که می‌طلبد رانندگان هم با در نظر گرفتن رانندگی ایمن مجموعه راهداری و حمل و نقل را در کاهش دادن تصادفات همراهی کنند.
انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی درجنوب

برچسب ها: راهداری ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار