به دنبال وقوع انفجاری که بر اثر نشت گاز در یک مجتمع اداری و مرکز خرید در ایالت مریلند روی داد، بخش قابل توجهی از این ساختمان تخریب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، نشت گاز و انفجار ناشی از آن باعث وارد آمدن خسارات شدید به یک مجتمع اداری و مرکز خرید در ایالت مریلند آمریکا شد.

مقامات آتش‌نشانی در این‌باره اعلام کردند در این حادثه که ساعت هشت صبح یکشنبه (به وقت محلی) روی داد، به بخش‌هایی از ساختمان محل حادثه خسارات جدی وارد شد. این حادثه هیچ مصدومی نداشته است. به گفته مقامات، انفجار پس از آن روی داد که مناطق اطراف این مجتمع که در شهر کلمبیا قرار دارد، به منظور رفع احتمالی نشت گاز بررسی شده بود.

انفجار مهیب در پی نشت گاز در مریلند آمریکا + تصاویر

ماموران آتش‌نشانی منطقه، یک ساعت پیش از انفجار گزارشی را درباره احتمال نشت گاز دریافت کرده بودند. آتش نشانان به محض ورود، منطقه را به طور کامل تخلیه کردند.

انفجار مهیب در پی نشت گاز در مریلند آمریکا + تصاویر

انفجاری که بر اثر نشت گاز روی داد بخش قابل توجهی از ساختمان را تخریب کرد. گفته می‌شود این انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن تا چند مایل دورتر شنیده شد.

به گفته استیون هاردستی، از مقامات اداره آتش‌نشانی منطقه، از آنجا که همه مغازه‌ها و شرکت‌ها تعطیل بودند، هیچ کس در این انفجار آسیب ندید. وی این انفجار را یکی از شدیدترین انفجار‌هایی خواند که تاکنون دیده است.

هاردستی گفت از آنجا که خطر انهدام کامل این ساختمان وجود دارد، با بازرسان و مالکان ساختمان درباره اقدامات بعدی گفتگو‌هایی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد یوزپلنگ های آمریکایی
آخرین اخبار