رهایی یک جوان از چوبه دار در شهرستان کاررون

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: اعضاء شورای حل اختلاف کارون با تلاش خود توانستند نوجوانی که ۱۶ سال پیش یک نفر را به قتل رسانده بود را با جلب رضایت اولیاء دم، وی را از چوبه دار رها کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: ۱۶ سال پیش نوجوانی ۱۵ ساله بر اثر آزار و اذیت فردی از فامیل خود و به جهت انتقام با اسلحه شکار این فرد را به قتل می‌رساند که پس از مدتی این نوجوان دستگیر و روانه زندان می‌شود.

او فزود: طی این چند سال خانواده قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم، بزرگان، خیرین و مصلحین زیادی را واسطه قرار دادند، ولی نتیجه‌ی حاصل نشد.

زبیدی نیا بیان داشت: یک سال پیش جوان قاتل با درخواست از شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان مبنی بر پیگیری و جلب رضایت اولیاء دم با ارجاع درخواست او به شعبه سوم کیفری اجرای احکام اهواز و موافقت این شعبه به درخواست این قاتل، پرونده وی جهت ایجاد صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول به شورای حل اختلاف شهرستان کارون ارجاع داده شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان  ادامه داد: رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش و کوشش خود و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول، خوشبختانه توانستند رضایت اولیاء دم را جلب و این جوان را پس از ۱۶ سال مورد عفو و بخشش قرار دهند و از چوبه دار رهایی کنند.

انتهای پیام/م

بازگشت به زندگی یک قاتل با گذشت اولیاء دم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.