سرلشکر موسوی:

همه تهدیدات هوایی در ساخت باور ۳۷۳ رصد و احصاء شده است

فرمانده کل ارتش گفت: متخصصان برای ساخت باور ۳۷۳ همه تهدیدات هوایی را رصد و احصاء کردند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صبح امروز از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت دفاعی و سامانه سلاح پدافندهوایی برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ بازدید کرد.

طی این بازدید امیر سرلشکر موسوی از آخرین دستارود‌های پیشرفته وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدن کرد.

او همچنین با حضور در محل رونمایی از سامانه سامانه سلاح پدافندهوایی برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ که پیشرفته‌ترین سامانه پدافندی کشور محسوب می‌شود، از کلیه رادار‌ها و لانچر‌های این سامانه بازدید کرد.

بازدید امیر سرلشکر موسوی از سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم بازدید از سامانه سلاح پدافندهوایی برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ و نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دفاعی گفت: من از توانایی و پیشرفت‌های صنایع دفاعی بی ا‌طلاع نبوده و نیستم؛ توانایی وهمت جوانان دانشمند در وزارت دفاع خیلی بالاتر از این چیز‌هایی است که تاکنون مشاهده کردیم و یا به صورت محصول در مناطق عملیاتی به کار گرفته‌ایم.


بیشتر بخوانید: سامانه بومی پدافند باور ۳۷۳ رونمایی شد+ مشخصات، فیلم و تصاویر


او با بیان اینکه جوانان این سرزمین چیزی از کشور‌های دیگر کم ندارند، تاکید کرد: روحیه اخلاص، ایثارگری و همت بلند این جوانان که به صورت ذاتی در آنان وجود دارد، برکت کار ما را هم افزایش می‌دهد؛ به طوری که در این چند سال اخیر شاهد بودیم فاصله‌های دور و بعید را با کشور‌های دیگر به سرعت طی کردند.

بازدید امیر سرلشکر موسوی از سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: برای ساخت باور ۳۷۳ که آخرین محصول وزارت دفاع تا امروز بود، همه تهدیدات هوایی را رصد واحصاء کردند و براساس آن سلاح راهبردی قدرتمند و اطمینان بخش را تولید کردند و تحویل ارتش دادند که جای تشکر و قدردانی از عزیزان ما در وزارت دفاع دارد.

او با تاکید بر اینکه امروز شاهد تجمع و چینش زنجیروار یکسری محصولات دفاعی بودیم، خاطرنشان کرد:  به ترتیب پرنده‌هایی که می‌توانند برای کشورمان تهدید باشند، ما برای هر کدام از آنها سلاح‌های دفاعی بسیار خوب و پیشرفته متناسب با تهدید تهیه شده و از بیشتر آن‌ها رونمایی شده و برخی هم در دست نیرو‌ها قرار گرفته و همه مشغول فعالیت‌های عملیاتی هستند.

بازدید امیر سرلشکر موسوی از سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳

امیر سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: با وجود جوانان عزیز، دانشمندان محترم و دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح که با دانش و تجربیات به میدان آمده اند، توانسته ایم کشورمان را به این نقطه از اقتدار و توانایی برسانیم. به همه آن‌ها خداقوت عرض کرده و تشکر می‌کنم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه در مرکز فرماندهی و کنترل این سامانه کاملا بومی قرار گرفت و با متخصصان و دانشمندان این سامانه به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

بازدید سرلشکر موسوی از باور ۳۷۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۷:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا حس غرور میکنم.
آخرین اخبار