کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی در راه شهرستان‌ها و مناطق کرمان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از ارسال کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی در اواخر شهریور ماه ۹۸ به شهرستان‌ها و مناطق این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاالله میرزا حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان رابر گفت: در راستای اجرای پروژه مهر ۹۸ قریب به ۱۳ میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز مدارس در پروژه مهر در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در نظر گرفته شده است.

او به تامین لباس کار معلمان تربیت بدنی استان اشاره کرد و افزود: گرم کن و شلوار ورزشی و کفش ورزشی به ارزش بیش از ۵ میلیون ریال برای هر یک از معلمان تربیت بدنی سراسر استان تامین شده است و تا اواخر شهریورماه به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال خواهد شد.

 میرزاحسینی به تجهیز و آماده‌سازی ۶ کلاس تربیت بدنی در مدارس دخترانه ابتدایی استان به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح مدرسه پویا در راستای بانشاط سازی و متناسب سازی تمام فضای مدرسه جهت تحرک بیشتر دانش آموزان با وسایل ساده و کاربردی در دستور کار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان است.

او با اشاره به اجرای طرح مدرسه میزان اظهار داشت: در طرح مدارس میزان مدارسی که علاقه‌مند و داوطلب به میزبانی برگزاری مسابقات ورزشی در مراحل مختلف هستند، در این طرح شرکت خواهند کرد.

میرزاحسینی از آموزش تمامی آموزگاران پایه مرد مدارس ابتدایی در مورد روش‌های تدریس تربیت بدنی و توانمند‌سازی این آموزگاران در قالب دوره‌های ضمن خدمت تا اواسط مهرماه ۹۸ خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان بر مدیریت صحیح و علمی اماکن ورزشی آموزش و پرورش و استفاده بهینه از آن‌ها به منظور ورزش‌های دانش آموزی تاکید و تصریح کرد: لزوم ساماندهی بهینه نیرو‌های تربیت بدنی و مراقب سلامت در پست‌های تخصصی لازم و ضروری است.

میرزاحسینی توانمندسازی معلمان، مدیران و اولیاء در زمینه مقابله با بیماری‌های واگیردار در مدارس را لازم و ضروری دانست و بر این امر تأکید کرد.

انتهای پیام/ب

ارسال کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی به شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار