پیش بینی آسمانی صاف همراه با هوای نسبتا خنک در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز با پایداری نسبی جوی برای تمام مناطق استان آسمانی غالباً صاف همراه با هوای نسبتاً خنک پیش بینی می‌شود.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز (چهارشنبه ۶ شهریور) با پایداری نسبی جوی برای تمام مناطق استان آسمانی غالباً صاف همراه با هوای نسبتاً خنک پیش بینی می‌شود که در بعدازظهر‌ها با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

او بیان کرد: عصر و اواخر وقت فردا پنجشنبه ۷ شهریور در بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی استان اردبیل افزایش ابر و رگبار موقتی نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از بعدازظهر روز جمعه ۸ شهریور با ورود سامانه ناپایدار جوی و همچنین با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، آسمان استان بتدریج ابری و مه آلود شده و ضمن وزش باد‌های شمالی- خزری (گاهی با سرعت تند) دمای هوا در سطح استان نیز کاهش خواهد یافت و این روند کاهشی دمای هوا تا اواسط هفته آینده تداوم می‌یابد.

محمدی افزود: کاهش دمای هوا در مناطق مرکزی استان اردبیل محسوس خواهد بود.

او با حاکمیت کامل این سامانه ناپایدار جوی در استان از عصر روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه (۱۰ شهریور) بارش باران گاهی بصورت رگبار در اغلب مناطق استان (بویژه در نواحی منتهی به استان گیلان، کوه‌های باغرو، بخش‌هایی از شهرستان‌های گرمی و بیله سوار در شمال استان، نواحی اطراف کوه سبلان، بخش‌هایی از مناطق مرکزی استان و در بخش‌هایی از شهرستان خلخال) پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

روند کاهشی دمای هوا تا اواسط هفته آینده تداوم می‌یابد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.