وکیلی: بازیکنان ایران در مقابل روسیه فوق الهاده بودند/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: باید بپذیریم که بازیکنان ما در بازی امروز مقابل روسیه، جنگیدند و فوق العاده کار کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، درباره شکست سه بر یک برابر روسیه اظهار داشت: من فکر می‌کنم بازی سنگینی برای هر ۲ تیم بود. به هرحال تیم روسیه امروز بهتر بازی کرد و باید بپذیریم که بازیکنان ما امروز جنگیدند و فوق العاده کار کردند. بازیکنان ما تحت تاثیر جو و فشار بازی قرار گرفتند. روس‌ها به تازگی یک سری حرکات یاد گرفته اند و در نهایت موفق شدند تمرکز بازیکنان ما را بهم بزنند و پیروز شوند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۱ - روسیه ۳ / سرو قامتان از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جا ماندند / قهرمانی تکرار نشد


وی افزود: من می‌خواهم به تاریخ برگردم. در سال ۲۰۱۵ ما، روسیه را شکست دادیم و در دوره گذشته هم روسیه را در فینال بردیم. آن‌ها ۲ دوره به ما باختند و امروز بردند و به جمع چهار تیم رفتند. از زحمات تک تک بازیکنانمان متشکرم. هرچه اتفاق افتاده، متعلق به من است. اگر کوتاهی‌ای بوده از من است. اگر مردم ناراحتند، من معذرت می‌خواهم. بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند. رده نوجوانان دوره‌ای است و هر دوره با دوره قبلی متفاوت است. امروز روسیه برد. بازیکنان تیم ما چیزی کم نگذاشتند و تا آخر تلاش خود را کردند و این خیلی مهم است.


بیشتر بخوانید: افشاردوست: کار تمام نشده و بازیکنان باید برای عنوان پنجمی تلاش کنند / در رده نوجوانان نباید تنها به فکر مدال باشیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار