مدیرکل ثبت احوال کرمان به پایتخت رفت

"حسین زین الصاحین" که پیش از این مدیرکل ثبت احوال استان کرمان بود طی حکمی امروز به سمت مدیرکلی ثبت احوال استان تهران منصوب شد.

مدیرکل ثبت احوال کرمان به پایتخت رفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، "حسین زین الصاحین" که پیش از این مدیرکل ثبت احوال استان کرمان بود طی حکمی امروز به سمت مدیرکلی ثبت احوال استان تهران منصوب شد.

ظهر امروز مراسم تودیع عبدالله مقصودی فر و معارفه حسین زین الصاحین در ثبت احوال استان تهران با حضور حمید درخشان نیا رییس سازمان ثبت، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان و عیسی فرهادی، فرماندار تهران برگزار شد.

طی این مراسم عبدالله مقصودی فر، مدیر کل سابق ثبت احوال استان تهران با بیان اینکه به مدت ۶۰۰روز (بیستماه) امانتی را در اختیار داشتم که امروز آن را تقدیم می‌کنم اظهار کرد: در طول این مدت همکارانم برای ارتقای سطح ثبت احوال تلاش‌های بسیاری کردند.

وی همچنین در ادامه گزارشی از عملکرد بیست ماهه ثبت احوال استان تهران ارائه کرد و گفت: همکاری با استانداری از حیث تشکیل جلسات در موضوعات آسیب‌های اجتماعی و استعلام جهت احراز هویت، پروژه نظارت آرشیو الکترونیک، پوشش فراگیر کارت ملی هوشمند در استان تهران، به روزرسانی کنترل کیفیت کارت ملی هوشمند، جوانگرایی در ثبت احوال استان، برقراری ملاقات‌های هفته‌ای و تشکیل کمیته‌های نام و تشخیص سن و... از جمله اقدامات این سازمان بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار