از پیگیری مشکل لوله کشی آب روستایی در کرمانشاه تا گلایه مردم در خصوص تاخیر صدور کارت ملی هوشمند + فیلم

به دعوت شما این هفته به موضوعات متنوعی گلایه مردم در خصوص تاخیر صدور کارت ملی هوشمند و مشکل لوله کشی آب روستایی در کرمانشاه پرداخته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بسته خبری به دعوت شما این هفته به موضوعات مختلف و سوژه های متنوعی از جمله مشکل لوله کشی آب روستایی در کرمانشاه ، گلایه مردم در خصوص تاخیر صدور کارت ملی هوشمند ، ضرر کردن تعدادی از سهامداران  صندوق کشاورزی و دامداری مناطق سیل زده خوزستان و... پرداخته است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: از زلزله روزانه منطقه ای از تهران تا مشکلات نابینایان در خصوص کمبود کتاب این قشر خاص + فیلم

 

 

انتهای پیام/

بسته خبری به دعوت شما + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
در تمدن بزرگ و باشکوه و با عظمت و عدالتگستر اسلام ناب محمدی ص عدالت اجتماعی و تقسیم ثروت ملی ملت و حق و حقوق شهروندی باید فراگیر باشد در تمامی مناطق کشور نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران کهن متمدنین تمدن ساز چرا تا کنون شرکت ملی گاز ایران برای هم وطنان عزیز و مظلوم و محروممان در سیستان و بلوچستان لوله کشی گاز را انجام نداده اند و گاز را به خانه های ملت نرسانده اند و دیگر امکانات زیر ساختی مانند جاده سازی و غیره ... را ؟!!! ایران عزیزمان یکپارچه و متحد است و باید تمامی هموطنانمان از نعمات الهی و پیشرفتهای مختلف بشری به صورت عادلانه و یکسان بدون تبعیض بهره مند شوند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار