سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش پراکنده باران در برخی استان‌های کشور/ آسمان تهران صاف است

امروز برای شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بارش پراکنده باران در برخی استان های کشور/آسمان تهران صاف استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران و برای شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه مجدد با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران خواهیم داشت که شدت آن برای استان گیلان خواهد بود. همچنین در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در ۵ استان کشور/آسمان پایتخت نیمه ابری است


روز پنج شنبه برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

طی ۲ روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک و کاخش کیفیت هوا در این مناطق شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در یازدهم شهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار