چهار عنوان دانشگاه ایلام در جشنواره کشوری رویش

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام گفت:کانون‎های فرهنگی و هنری دانشگاه ایلام در جشنواره‎های کشوری موفق به کسب چهار مقام کشوری گردیدند.

فرهاد فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: هفتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاورد‌ها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی سراسر کشور با حضور ۱۲۸۱ کانون از ۱۳۷ دانشگاه کشور به میزبان دانشگاه تربیت مدرس و با هدف رونق بیشتر کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار گردید.

او افزود: در مجموع ۱۷ کانون فرهنگی و هنری دانشگاه ایلام در بخش‎های مختلف شرکت نمودند، که در پایان و بر اساس رأی هیأت داوارن کانون نماز و مناسبت ها، کانون مهدویت و تئاتر خیابانی حائز رتبه برگزیده جشنواره شدند.

فتاحی در پایان گفت: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ به میزبانی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و با هدف معرفی نویسندگان و نشریات برتر یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و نتایج بخش‌های مجازی، توالی انتشار، اتحادیه‌ها و بخش برتر جشنواره در تاریخ چهارم شهریورماه و با حضور ۲۸۲۴۹ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور برگزار شد که در بخش نشریه‌های صوتی این جشنواره، پادکست صوتی کانون پژواک دانشگاه ایلام موفق به کسب عنوان رتبه دوم گردید.

انتهای پیام/ع

کسب چهار عنوان کشوری دانشگاه ایلام در جشنواره رویش

برچسب ها: مطبوعات ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.