گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال تهران به دلیل ابهام‌های قانونی اش لغو شد/ به زودی تاریخ جدید برگزاری مجمع را اعلام می‌کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص به تعویق افتادن انتخابات هیئت فوتبال این استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه قرار بود مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه این هفته در هتل کوثر تهران برگزار شده و در آن تکلیف رئیس این هیئت انتخاب شود، اما در نهایت لحظاتی پیش رضا گل محمدی (مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران) با ارسال نامه‌ای به مسئولان برگزاری مجمع و فدراسیون فوتبال از لغو این انتخابات خبر داد.


بیشتر بخوانید: انتخابات هیئت فوتبال استان تهران به زمان دیگری موکول شد


گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تائید این مطلب بیان کرد: برخی نامزد‌ها ابهام‌هایی را دربارخ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال مطرح کرده بودند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا زمان رفع این ابهام ها، تاریخ برگزاری انتخابات را به تعویق اندازیم.

او افزود: به همین دلیل انتخابات هیئت فوتبال طبق نظر من و با هماهنگی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۴ شهریور لغو شد. طبق قانون تغییر در اعضای مجمع باید بین ۱۵ تا روز تا یک هفته پیش از برگزاری مجمع باشد، اما روز گذشته هیئت فوتبال نامه‌ای را برای ما ارسال کرد که در آت قید شده بود سه نفر از اعضای مجمع تغییر کرده اند. با توجه به اینکه این تغییر در اعضای مجمع سه روز قبل از برگزاری انتخابات بوده است، تصمیم گرفتیم آن را لغو کنیم.

گل محمدی درباره زمان بعدی برگزاری انتخابات اظهار داشت: این موضوع تاکنون مشخص نشده است، اما به زودی با هماهنگی فدراسیون، تاریخ جدیدی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار