سانفرانسیسکو انجمن ملی سلاح آمریکا را سازمانی تروریستی خواند

هیئت نظارت در شورای شهر سانفرانسیسکو با تصویب قطعنامه‌ای انجمن ملی سلاح آمریکا را یک سازمان تروریستی داخلی نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل در مطلبی به قلم جان باودن نوشت: هیئت نظارت در شورای شهر سانفرانسیسکو آمریکا قطعنامه‌ای را تصویب کرد و در آن انجمن ملی سلاح را یک سازمان تروریستی داخلی نامید.

در این قطعنامه که روز سه شنبه تصویب شد این نهاد سازمان تروریستی خوانده شده و از دیگر شهر‌ها و نهاد‌های دولتی خواسته شد، آن‌ها هم این سازمان را تروریستی اعلام کنند. البته این قطعنامه از نظر قانونی و حقوقی قدرتی ندارد.

در این قطعنامه آمده است انجمن ملی سلاح آمریکا با ثروت قابل توجه و قدرت سازمانی که برای خود کسب کرده است داشتن سلاح را ترویج و صاحبان سلاح را به انجام اعمال خشونت بار ترغیب می‌کند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: در همه کشور‌ها افراد خشن و نفرت انگیز وجود دارند، اما فقط در آمریکاست که ما به این افراد اجازه می‌دهیم که تا حد زیادی به لطف نفوذ انجمن ملی سلاح به سلاح‌های تهاجمی مختلف به آسانی دسترسی داشته باشند.

کاترین استفانی، نویسنده این قطعنامه انجمن ملی سلاح را متهم کرد که به دنبال تیراندازی‌های جمعی در شهر دیتون اوهایو و ال‌پاسو در تگزاس در ماه اوت و حملات متعاقب آن هیچ اقدامی انجام نداده است.

او گفت: ما حادثه دیتون در اوهایو را داشتیم، بعد از آن ال پاسو در تگزاس بود، اکنون هم شاهد حادثه اودسا در تگزاس بودیم. در این کشور هر روز مردم کشته می‌شوند و نمی‌شود کسی کاری انجام ندهد و این دقیقا کاری است که انجمن ملی سلاح می‌کند.

انجمن ملی سلاح آمریکا نیز با صدور بیانیه‌ای به این اقدام شورای شهر سانفرانسیسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد قانونگذاران با چنین اقداماتی، مردم آمریکا را از موضوعات حقیقی که سانفرانسیسکو با آن مواجه است، منحرف می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: نمایش مسخره هیئت نظارت تلاشی است برای منحرف کردن اذهان مردم از مشکلات واقعی مانند افزایش بی خانمان ها، مشکل اعتیاد و افزایش شدید جرم که سانفرانسیسکو با آن مواجه است. انجمن ملی سلاح به کار برای حمایت از حقوق قید شده در قانون اساسی برای همه آمریکایی‌هایی که دوستدار آزادی هستند ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار