کلاغ‌هایی روزگار قاتل فرزندشان را سیاه کردند + عکس

دو کلاغ که فرزندشان توسط یک مرد هندی کشته شده، به مدت ۳ سال متوالی هر روز به او حمله کرده و به قصد گرفتن انتقام او را نوک می‌زنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مردی به نام شیوا کیوات سه سال پیش سعی کرد جوجه کلاغی را که در یک تور آهنی گیر کرده بود، نجات دهد، ولی جوجه کلاغ جان باخت. از آن زمان تا کنون دو کلاغ که به نظر می‌رسد والدین جوجه جان باخته باشند، هر روز به این مرد هندی حمله کرده و با نوک زدن به او تلاش می‌کنند، انتقام فرزندشان را بگیرند.

کلاغ‌های هندی هر روز از قاتل فرزندشان انتقام می‌گیرند

به گزارش روزنامه «تایمز آو ایندیا» به دلیل حملات هر روزه کلاغ‌ها، آقای کیوات هر جا که می‌رود، عصایی با خود می‌برد تا از خود دفاع کرده و کلاغ‌های مهاجم را از خود دور کند. با این حال او گفته که سعی می‌کند آسیبی به کلاغ‌ها نرساند.

شیوا کیوات گفت: «کاش می‌توانستم به آن‌ها توضیح دهم که تنها می‌خواستم به جوجه‌شان کمک کنم، اما آن‌ها کلاغ هستند وفکر می‌کنند فرزندشان را کشته‌ام.»

در ویدئویی که از حمله کلاغ‌ها به این مرد هندی منتشر شده، او بار‌ها سعی کرد کلاغ لج‌باز را از خود دور کند، ولی کلاغ برای مدتی بالای سر او ماند. این موضوع به یک تفریح و سرگرمی برای مردم منطقه بدل شده و برخی از آن‌ها منتظر خروج او از منزل می‌شوند تا حمله کلاغ‌ها را ببیند.

یکی از ساکنان محلی گفت که کلاغ‌ها به مانند هواپیما‌های جنگنده‌ای که یک هدف مشخص دارند، روی سر آقای کیوات فرود می‌آیند. با این حال تا کنون هیچ فرد دیگری از مردم منطقه مورد حمله کلاغ‌ها قرار نگررفته است.

یک روزنامه‌نگار به نام رانجیت گوبتا که به دیدار شیوا کیوات رفته، گفت: «این اولین بار است که یک عملیات انتقامجویانه کلاغ‌ها را می‌بینم.»

در سال ۲۰۱۱ دانشمندانی در سیاتل آمریکا دریافتند که کلاغ‌ها کینه‌جو بوده و چهره افراد را به خاطر می‌سپارند. در بخشی از این پژوهش کلاغ‌هایی گرفته و به قفس انداخته شدند، ولی کلاغ‌ها پس از ۵ سال فردی که آن‌ها را گرفته بود شناختند، بدون اینکه در طول این مدت حتی یک بار او را دیده باشند.

منبع: العربیه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار