پیامک‌های دریافتی هفدهم شهریورماه؛

عقب‌افتادگی حق‌الزحمه گندم‌کاران لرستان/ مشکل اینترنت و آسفالت جاده در سه روستا پشت سد سورهال

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

9586...0916: با سلام کشاورزی هستم از لرستان خواهشمندم به بانک کشاورزی اعلام کنید چرا پول گندمکاران را پرداخت نمی کنند کشاورزی که یک سال زحمت کشیده است حال منتظر است پول دسترنج خود را بگیرد برای خانواده اش.

 

2394...0918: این سه روستا در پشت سد سورهال قرار گرفتن مهم ترین مشکل ما اینترنت و جاده آسفالت است با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان.

 

2394...0918: جاده روستای ما با دو روستای دیگه مشترک که قرار بود چند سال قبل آسفالت کنند اما به خاطر سد سورهال عقب انداختن الان هر چی شوراهای سه روستا پیگیری می کنند هیچ کسی جواب گو نیست این مشکلات ما در دو روستای گزگزاره سفلا و رامل هم وجود دارد.

 

2394...0918: وقتی می خوایم به شماره های 110یا115 تماس بگیریم با رومینگ میگه شماره در شبکه موجود نمی باشد به خود شرکت هم زنگ میزنیم میگن مشکل از اوپراتور همراه اول یا ایرانسل بعد که به دو اپراتور زنگ میزنیم آنها هم میگن مشکل از دکل سرویس دهنده است الا ما نمی‌دونیم واقعاً به کی بگیم هر کی یه چیزی میگه اینترنت هم نداریم وقتی کار اینترنتی داریم باید سه کیلومتر از روستا دورشیم تا بتونیم به اینترنت وصل شیم تازه اونم دکل یک شرکت سد سازی که برای خودشون گذاشتن که اونم خیلی خوب نیست آنتن دهیش ضعیفه.

 

2394...0918: این سه روستا در پشت سد سورهال قرار گرفتن مهم ترین مشکل ما اینترنت وجاده آسفالت است باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان.

 

2394...0918: سلام خسته نباشید من یکی از اهالی روستای گزگزاره علیا از استان کردستان شهرستان دهگلان هستم در روستای ما چند ساله یک دکل مخابراتی گذاشتن که فقط میشه باهاش تماس گرفت اینترنت هم نداره چند ماه که برامون رومینگ ملی فعال کردن اما اون هم نه اینترنت داره و نه درست حسابی میشه باهاش تماس برقرار کرد هرچی از طریق شورا و دهیاری روستا پیگیری می کنیم هیچ کس جواب گو نیست.

 

8958...0912: با عرض سلام به نمایندگی از طرف کارکنان شرکت تصفیه خانه قند ورامین این شرکت به علت نداشتن مواد اولیه بیش ازیک سال فعالیت نداشته است با ظرفیت  300نیروی مستقیم که بیکار شده اند از شما درخواست داریم پیگری فرمایید.

 

5125...0919: سلام خسته نباشید تو رو خدا التماس میکنم پیگیر اجاره خانه ها باشید خیلی بالاست لطفأ به گوشه روسا برسونید مردم برن تو پارک ها چادر بزنند لطفا پگیر باشید التماس میکنم تو را خدا پیگیر باشید.

 

4016...091: باسلام. بنده به اتفاق گروهی از همکاران در یک شرکت مشاور به عنوان مهندسین ناظر پروژه های آب و فاضلاب استان تهران مشغول فعالیت هستیم. نزدیک به ۵ ماه هست حقوق نمی دهند و می گویند هر کسی نمیتونه با این شرایط کنار بیاد خداحافظ. واقعا از این وضعیت خسته شدیم. صدای ما را به گوش مسولین برسونید. ممنون

 

5808...0915: سلام . شما را به حق امام حسین قسم می دم. مطالبات حقوق حق التدریس و اضافه کاری های فرهنگیان بدبخت که دو ساله ندادن و هی سرمیدونند رو پیگیرباشید. شما رو بحق امام حسین پیگیری بفرماید.تشکر.

 

8456...0912: سلام. در آذربايجان شرقی شهرستان بناب و روستای تازه کند آب آشاميدی آلوده است. غير بهداشی است. هيچ توجهی نمي شود لطفا خبرنگار جوان. شما در اين مورد خبر تهيه بکند. متشکرم.

 

3709...0937: سلام لطفا پیگیر شوید 7 ماه حق التدریس ما فرهنگیان را چرا آموزش و پرورش نمی دهد.

 

1922...0930: سلام. مردم انتظار دارند بحث کارتخوان پزشکان با قاطعیت به سرانجام برسد تا عمل نامناسب برخی پزشک نمایان درعدم استفاده از کارتخوان( و دریافت های نامشروع و عدم پرداخت مالیات واقعی) جامعه مقدس پزشکی را بدنام نکند.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار