استاندار آذربایجان‏شرقی راه‎اندازی مرکز ماده ۱۶ بانوان را اولویت اول مدیریت استان خواند و گفت: تاکید داریم این مرکز تا پایان اسفندماه تکمیل شود.

راه اندازی مرکز ماده ۱۶ بانوان اولویت اول مدیریت آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان‏شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: توفیق نسبی استان در کنترل و پیشگیری سوء مصرف مواد مخدر حاصل تلاش و همراهی همه تلاشگران این عرصه است.

او افزود: همه سازمان‎ها دست به دست هم داده‎اند تا شرایطی پیش آید که آذربایجان‎شرقی جزو پاک‎ترین استان‌های کشور لقب گیرد؛ باید این وضعیت را حفط کنیم و ارتقا بخشیم و در نظر داشته باشیم کمترین شیوع مخدر برای جامعه اسلامی زیاد است.

پورمحمدی بر لزوم مقایسه روند‌های سال گذشته و علت یابی ریشه اعتیاد تاکید کرد و افزود: وقتی پاره‎ای از مسائل مثل شرایط اقتصادی تغییر کند ممکن است معلول و پیامد‌ها نیز تغییر یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: علت یابی و آسیب‎شناسی از این جهت مهم است که در مقطعی ممکن است تاکتیک‌ها عوض شود؛ لازم است معلوم شود چرا در مقطع، مکان و گروه سنی خاص اعتباد بیشتر یا کمتر شده است.

او در ادامه صحبت‎های خود راه‎اندازی مرکز ماده ۱۶ بانوان را اولویت اول مدیریت استان خواند و گفت: تاکید داریم این مرکز تا پایان اسفندماه تکمیل شود و از سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی هم انتظار داریم اقدامات لازم را در جهت تامین اعتبار به موقع این مرکز انجام دهد.

استاندار آذربایجان‎شرقی افزود: حضور تشکل‌های مردمی در این جلسه منعی ندارد، مشارکت دانشگاه‌ها و انجام کار‌های پژوهشی در ارتباط با توسعه ورزش عمومی و ارتقاء سلامت جامعه را نیز ضروری می‎دانیم.

این مسوول متذکر شد: جامعه ورزش باید مروج مبارزه با اعتیاد باشد و برای تحقق این امر فضای برد و باخت در ورزش کمرنگ شود.

پورمحمدی یادآور شد: تبریز علاوه بر اینکه یک مرکز صنعتی و تجاری است؛ به عنوان یک شهر ورزشی هم شناخته می‎شود و باید از این ظرفیت نهایت استفاده موثر به عمل آید.

 

انتهای پیام/ش

مرکز ماده ۱۶ بانوان اولویت اول مدیریت آذربایجان‌شرقی راه اندازی می شود

برچسب ها: مواد مخدر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار