درخواست دیپلمات سوری از شورای حقوق بشر برای رها کردن خود از فشار‌های غرب

نماینده سوریه در دفتر سازمان ملل و موسسات بین‌المللی در ژنو خواستار رهایی شورای حقوق بشر از فشار‌های تحمیلی کشور‌های غربی به این شورا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، حسام‌الدین آلا، نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو، از شورای حقوق بشر خواست خود را از فشار‌هایی که غرب بر این شورا تحمیل کرده است، خارج کند.

او از عوامل، اعضا و دست‌اندرکاران شورای حقوق بشر خواست خود را از زیر بار فشار کشور‌های حامی این شورا که در چارچوب اجرای اهداف آنهاست، رها کنند و سکوت غیرقابل قبول در بیانیه‌ها و گزارش‌هایشان را بشکنند.

نماینده سوریه در دفتر سازمان ملل و موسسات بین‌المللی در ژنو گفت: سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون در معرض اعمال تدابیر و فشار‌های یکجانبه آمریکا، اتحادیه اروپا و کشور‌های همپیمان آن‌ها قرار گرفته است که این مسئله بخش‌های مهم اقتصادی، خدماتی و معیشتی این کشور را هدف قرار داده است.

آلا افزود: بسیار مسخره‌آمیز است که اقدامات یکجانبه و فشار‌ها بر ضد سوریه به بهانه دفاع از حقوق بشر صورت می‌گیرد بنابراین گرسنه نگهداشتن کشور‌های هدف، ابزاری برای وادار کردن آن‌ها به تسلیم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار