بسته اخبار حوادث امروز شنبه ۲۳ شهریورماه ۹۸؛

دستگیری متخلفان شکار و صید در سه شهر مازندران/ دستگیری سارق موبایل در آمل

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۳ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۳ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ابراهیمی مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست در چند ر روز گذشته و در سه ماموریت در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۱۳ قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

او افزود: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل (محیط بانی بندپی) از صیادان غیرمجاز ۱۱۰ قطعه ماهی و یک رشته تور ماهیگیری سالیک کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درپی گشت و کنترل درمنطقه دابودشت آمل دو شکارچی غیر مجاز را به همراه یک قبضه اسلحه شکاری، ۶ قطعه پرنده خوتکا، تعدادی شنگ وسایرادوات شکار دستگیر کردند.

مدیرکل محیط زیست مازندران افزود: در نکا نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر درحین گشت و کنترل در منطقه هزارجریب این شهرستان یک شکارچی غیرمجاز رابه همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

دستگیری سارق کافو‌های مخابراتی با ۲۵ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل تلفن از کافو‌های شرکت مخابرات و قطعی مکرر تلفن‌های خانگی در برخی از محلات بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت، کابل و سیم تلفن از کافو‌های شرکت مخابرات این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق سیم برق با ۱۶ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

زندان، پایان خط سارق موبایل قاپ در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در شهرستان آمل از جلو ایستگاه‌های صلواتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام سارق کیف قاپ که خانمی ۳۱ ساله بوده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت گوشی همراه از عابران در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۵ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه کجور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: با هماهنگی‌های قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پروندخ قضایی روانه زندان شد.

کشف ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی فردی در امیر آباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی امیر آباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۲ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار