ثبت نام ۶۲۷۰ متقاضی سفر به اربعین از استان کرمانشاه

مدیر حج و زیارت کرمانشاه گفت : تاکنون ۶۲۷۰ متقاضی سفر به اربعین از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۶۲۷۰ متقاضی سفر به اربعین از استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حامد دارابی مدیر حج و زیارت کرمانشاه بااشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان سفر به اربعین حسینی در سامانه سماح از ابتدای شهریور، گفت : از این تاریخ تا پایان روز گذشته (جمعه) از استان کرمانشاه ۶۲۷۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

او با یادآوری اینکه سال گذشته از استان کرمانشاه ۴۰ هزار نفر برای سفر به اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند، گفت : باتوجه به اینکه امسال هزینه‌های سفر به اربعین از ۲۵۰ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش یافته، پیش بینی می‌کنیم تعداد ثبت نامی‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیرحج و زیارت استان در ادامه بابیان اینکه متقاضیان می‌توانند تا ۷۲ ساعت پیش از اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند، گفت: زائرینی که از استان کرمانشاه در این سامانه ثبت نام می‌کنند، می‌توانند از دو مرز خسروی و مهران وارد کشور عراق شوند.

او افزود: زائرین از زمانی که از این دو مرز خارج شوند، به مدت ۲۹ روز می‌توانند در عتبات عالیات حضور داشته باشند و پیش از پایان این زمان باید به کشور بازگردند.

دارابی افزود: براساس مصوبه ستاد اربعین زائرینی که از روز ۲۵ شهریور از مرز خارج می‌شوند، دیگر هزینه عوارض که ۱۲ هزار تومان است را نمی‌پردازند، اما باید رسید ثبت نام و اصل گذرنامه را به همراه داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

متقاضی سفر به اربعین در سامانه سماح ثبت نام می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.