هروی: عملکرد ملی پوشان در لیگ کاراته وان ژاپن رضایت بخش بود

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص عملکرد ملی پوشان ایران در رقابت‌های لیگ کاراته وان ژاپن توضیحاتی داد.

هروی: در لیگ کاراته وان ژاپن از عملکرد ملی پوشان راضی بودم

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در پنجمین مرحله لیگ وان ژاپن امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آوردیم، برای رسیدن به مقصد راه سختی پیش روی قرار دارد و تا پایان سال ۹۸ فرصت داریم. در این مدت باید در ۶ تا از مسابقات لیگ جهانی و ۲ تا سری آ شرکت کنیم.

او تصریح کرد: در ۲ وزن ۷۵- و ۷۵+ نتایج خوبی را کسب نمودیم و در وزن ۶۷- کیلوگرم تمام تاشمان را می‌کنیم تا طبق رنکینگ خودمان را جلو بیاندازیم. هر چند در وزن ۶۷- نتوانستیم مدالی کسب کنیم، اما ملی پوشان ما از لحاظ فنی فوق العاده بودند، اکثریت ورزشکاران ما در این وزن بازی را به مدال آوران وزن ۶۷- کیلو واگذار کردند، هر چند در این وزن کاراته کاران با پتانسیل زیادی حضور دارند، اما این امید می‌رود که در آینده بچه‌های ما با آمادگی ذهنی بالاتری به کارشان ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: امتناع ملی پوش ایران از دست دادن با یک مرد چینی زمان دریافت مدال طلا


هروی افزود: دغدغه اصلی ما کسب سهمیه المپیک است، ما از تمام ظرفیت‌های موجود در این راه بهره مند می‌شویم، با اینکهدر مسابقات ژاپن در بخش مردان به مقام سوم رسیدیم، اما از عملکرد فنی ملی پوشان راضی بودم،  به امید خدا در آینده هم همین طور قدم هایمان را محکم برمی داریم تا به موفقیت و سرمنزل مقصود برسیم. باید بگویم مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز برای تیم ملی کاراته کشورمان وجود دارد این است که در هر شرایطی مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار