واگذاری بیش از ۱۵۰ واحد از این مسکن‌ها در هفته دفاع مقدس به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ساخت بیش از یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان در سال جاری، گفت: بیش از ۱۵۰ واحد از این مسکن‌ها در هفته دفاع مقدس به مددجویان واگذار می‌شود.

واگذاری بیش از ۱۵۰ واحد از این مسکن‌ها در هفته دفاع مقدس به مددجویانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی با بیان اینکه ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های کمیته امداد است افزود: در این راستا نهضت ساخت مسکن مددجویی با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی آغاز شده که بر اساس برنامه‌ریزی تا ۲ سال آینده هیچ مددجویی در استان نباید بدون مسکن بماند.

او با اشاره به همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویی ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: در این راستا سپاه در ساخت یک هزار واحد مسکونی مددجویی با کمیته امداد همکاری می‌کند که روند اجرای طرح‌ها بسیار مطلوب است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در هفته دفاع مقدس به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود افزود: با تسریع در تکمیل طرح‌های ساخت مسکن مددجویی توسط سپاه استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود واحد‌های مسکونی مددجویی تحویلی در هفته دفاع مقدس به ۲۰۰ واحد افزایش یابد.

لطفی زیربنای هر کدام از واحد‌های مسکونی مددجویی را ۵۰ مترمربع دانست و تصریح کرد: برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی یاد شده توسط سپاه استان بوشهر بیش از بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تکمیل و واگذاری واحد‌های مسکن مددجویی در دست ساخت خبر داد و گفت: از سال گذشته با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر ساخت بیش از یک هزار واحد مسکونی مددجویی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر آغاز شده که حداکثر تا بهمن‌ماه امسال بخش عمده‌ای از آن‌ها به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

انتهای پیام/م

ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.