غفور: قطر مقابل والیبال ایران حرفی برای گفتن ندارد/ برای المپیکی شدن از دل و جان مایه می‌گذاریم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: واقعیت این است تیم‌هایی مانند قطر مقابل والیبال ایران حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان درباره برتری سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر در دومین بازی ملی پوشان کشورمان در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا بیان کرد: واقعیت این است اگر در مقابل تیم هایی مانند قطر خوب بازی کنیم آنها حرفی برای گفتن جلوی ایران ندارند اما اگر بخواهی برابر این تیم ها بازی را شل بگیری، اتفاق بدی می افتد و کار سخت می شود. همین تیم قطر روز گذشته در بازی با استرالیا با وجود اینکه ۲ دست عقب افتاده بود اما بازی را به دست پنجم کشاند و حتی امکان داشت این تیم قدرتمند را شکست بدهد.

او افزود: بازیکنان ما از ابتدای دیدار با قطر باروحیه و جنگنده ظاهر شدند و توانستیم با بازی خوب و روان در دیداری که به پیروزی آن برای انتخابی المپیک نیاز داشتیم به برد برسیم و امیدوارم در ادامه تورنمنت هم موفق تر ظاهر شویم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - قطر صفر/ برد آسان شاگردان کولاکوویچ برابر قطر


پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درباره ارزیابی اش از بازی با استرالیا تصریح کرد: بازی سختی داریم چراکه استرالیا یکی از حریفان مان در انتخابی المپیک است و باید مقابل این تیم خوب بازی کنیم تا بازیکنانش به این خودباوری نرسند که می توانند تیم ایران را شکست بدهند. انشالله فردا (یکشنبه) هم بازی خوبی انجام می دهیم.

غفور درباره اینکه آیا تیم ملی والیبال ایران می تواند با برتری مقابل استرالیا صدرنشین گروهش شود و جواز حضور در المپیک‌ را به دست آورد، گفت: ما جواز حضور در رقابت های انتخابی المپیک را کسب کرده ایم و آیا باید رقابت های انتخابی المپیک در چین را از الان پیش بینی کنم؟ تمام تلاش مان این است تیم ملی والیبال ایران به المپیک راه یابد و مطمئن باشید همه در این راه از جان و دل مایه می گذارند. دعای مردم هم به ما انگیزه می دهد و بی شک کشورمان در انتخابی المپیک سربلند می شود.

انتهای پیام/

اظهارات امیرغفور درباره برتری برابر تیم ملی قطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار