دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در سیروان/کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در سیروان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری یک سارق احشام و یک سارق موتور برق و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات گسترده واستفاده از شگرد‌های خاص پلیسی فرد سارق شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ خورانی با بیان عملکرد مثبت قرارگاه مبارزه با سرقت در شهرستان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای موتور برق خبر داد و بیان کرد: مهتم در بازجوئی‌های اولیه به سرقت یک دستگاه موتور برق اعتراف کرد.

او اضافه کرد: ۲ متهم در این راستا پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده شهرستان سیروان امنیت پایدار را حاصل تعامل سازنده فی مابین پلیس و دستگاه قضایی خواند و عدم توجه به توصیه‌های پلیس، اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس را از مهمترین عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداران دانست و یادآورشد: لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت، توجه ویژه‌ای به توصیه‌های پلیس داشته باشند.

 

کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

 فرمانده انتظامی ایلام از کشف محموله یخچال به ارزش ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جندالله هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی اولیه از این خودرو ۱۴۶دستگاه یخچال خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سردار یاری با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: دراین راستا راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

استقرار گشت‌های پلیس در ساعات تعطیلی مدارس ایلام

به منظور جلوگیری از مزاحمت و فروش مواد مخدر گشت‌های پلیس در ساعات تعطیلی مدارس ایلام مستقر می‌شوند

با توجه به نزدیک بودن شروع آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و توجه به نگرانی اولیای شریف از حیث امنیت دانش آموزان، دادستانی جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس اطلاعات استان فرمانده انتظامی شهرستان ایلام معاونت‌های پیشگیری و عملیات فرماندهی یگان امداد و روسای محترم کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ها و همچنین جمعی از مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار گردید و ضمن بررسی کامل شرایط موجود و نقاط قوت و ضعف، مصوباتی از جمله استقرار گشت‌های انتظامی در ساعات تعطیلی مدارس و همچنین برخورد با مزاحمین نوامیس و دانش آموزان و برخورد با مصادیق عرضه مواد مخدر در مدارس به تصویب رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.