چگونه یک فایل صوتی بزرگ را فشرده کنیم؟

راه‌های متنوعی برای فشرده‌سازی و تبدیل فایل صوتی به فرمت‌های گوناگون وجود دارد، اما بسیاری از کاربران شناخت کافی از آن‌ها ندارند.

چگونه یک فایل صوتی بزرگ را فشرده کنیم؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرقی ندارد که موسیقیدان، تهیه‌کننده پادکست یا یک کاربر معمولی باشید، هر شخصی نیاز دارد که روشی برای فشرده‌سازی فایل‌های صوتی بلد باشد.

برای هر کاربری حداقل یک بار اتفاق افتاده است که در هنگام ارسال فایل صوتی از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پلت‌فرم‌های آنلاین به دلیل حجم بالای آن به فکر فشرده‌سازی فایل بیفتد. همچنین فشرده‌سازی فایل‌های صوتی باعث می‌شود که حجم کمتری را روی دستگاه الکترونیک شما بگیرند.

یکی از راه‌های کاربردی برای فشرده‌سازی فایل‌های صوتی استفاده از وب‌سایت‌های آنلاین است، بدین ترتیب نیازی به نصب اپلیکیشن ندارید. این ابزار‌های آنلاین نیز ویژگی‌های مشابه ابزار‌های آفلاین دارند.

یکی از سایت‌های مناسب برای فشرده‌سازی فایل صوتی ابزار آنلاین اپلیکیشن «۱۲۳ apps» است که به کاربر اجازه می‌دهد فایل صوتی را از کامپیوتر یا سرویس ذخیره آنلاین مانند گوگل درایو و دراپ‌باکس آپلود کنید و حجم آن را کاهش دهید. رابط کاربری ساده این ابزار آنلاین باعث شده که کار با آن برای هر کاربری آسان باشد.

با استفاده از این ابزار آنلاین می‌توانید فایل صوتی را به هر فرمتی از جمله MP ۳، WAV، M ۴ A و M ۴ A تبدیل کنید. این سایت همچنین فرمت رینگتون آیفون را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند کیفیت فایل صوتی را از میان گزینه‌های ۶۴، ۱۲۸، ۱۹۲ و ۳۲۰ کیلوبایت انتخاب کنند. این ابزار آنلاین راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای فشرده‌سازی و تبدیل فایل صوتی است.

منبع:آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.