سرپرست معاونت مسکن و ساختمان خبر داد؛

استفاده از تسهیلات صندوق یکم در برنامه تولید مسکن

محمودزاده از مذاکره با بانک مسکن برای استفاده از ظرفیت تسهیلات صندوق یکم در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد.

استفاده از تسهیلات صندوق یکم در برنامه تولید مسکنبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مجمع عمومی و فوق العاده بانک مسکن گفت: برای افزایش بهره مندی اقشار میان درآمدی جامعه از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم، مذاکره‌ای با بانک داشتیم تا بتوان از ظرفیت تسهیلات این صندوق در پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن استفاده شود تا علاوه بر اینکه این واحد‌ها پیش خرید می‌شود، به دست متقاضی واقعی نیز برسد.

او افزود: اگر این تفاهم نامه به زودی عملیاتی شود نقش ویژه‌ای در تامین مالی پروژه‌های مسکن در قالب برنامه اقدام ملی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: صنعت ساختمان نقش قابل توجهی در اقتصاد و رضایتمندی اجتماعی دارد و یک صنعت بکر است، اما طی سالیان گذشته متاسفانه به کیفیت آن توجه نشده است.


بیشتر بخوانید:اعطای تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن/ شرایط طرح ملی مسکن چگونه است؟


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی همچنین با تاکید بر اهمیت صندوق‌های سرمایه گذاری زمین و ساختمان گفت: با توجه به تاثیر این صندوق‌ها در تامین مالی بخش مسکن می‌توانیم از این ظرفیت در تامین مالی جریان عرضه مسکن استفاده کنیم.

 انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار