پرداخت ۸۵ میلیارد ریال به کشاورزان خسارت ‎دیده از سیل لرستان

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون ۸۵میلیارد ریال در قالب ۲هزارو ۳۰۰ پرونده به کشاورزان خسارت ‎دیده از سیل در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، نامدار صیادی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون ۸۵میلیارد ریال در قالب ۲هزارو ۳۰۰ پرونده به کشاورزان خسارت‎ دیده از سیل در استان پرداخت شده است.

او اظهار داشت: بعد از تصویب هیات وزیران، کار تشکیل پرونده‎های کشاورزان خسارت دیده از سیل در استان لرستان آغاز شد.

او گفت: تا پایان مهرماه تمامی کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان و دامداران لرستانی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته در استان لرستان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری خواهد گرفت.

صیادی بیان کرد: در هفته جاری با مساعدت این پژوهشگاه هفت هزار پرونده به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز خواهد شد.

او ادامه داد: ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل استان لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 ۸۵ میلیارد ریال به کشاورزان خسارت‎دیده از سیل لرستان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
با گذشت نزدیک به هفت ماه از ماجرای سیل اما هنوز کوچکترین خدمتی از سوی جهاد کشاورزی استان لرستان و چگنی به آسیب دیده ای کشاورز پرداخت نشده بجز تعداد اندکی خسارت کشت نه زمین آن هم در حد ۵۰۰ هزار وام و بلا عوض,کشاورزی که زمین و مزرعه ی خود را از دست داده، یعنی بیکار و پولی ندارد, یعنی جانش را گرفته اند, ایا هر کدام از شما که در این سازمان مشغول هستید۷ ماه بی حقوق می توانید دوام بیاورید !?بی شک ,نه,وزیری که در شهرک بایستی هیلز سکونت داری آیا حال امروز کشاورزان لرستان را میفهمی,بی شک نه,با فرض اینکه تمام خسارت کشاورز پرداخت شده ,کشاورزی که دیگر زمین ندارد دیگر کشاورز نیست ,آیا شغل نمی خواهد?شهرستان چگنی وبلخص بخش شاهیوند که مشمول طرح منابع ملی است ,و تمام اراضی کشاورزی تخریب شده نیازمند برگذاری کمیسیون رفع تداخلات نیست,آیا باید همه ی مردم مهاجرت کنند,تکلیف کشاورز چیست؟ آیا کسی هست صادقانه جواب دهد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ببخشید// از این پول به کشاورزانی که از سیل اسیب دیدن هم میدن ؟؟