کاشی رفسنجان در بازار‌های جهانی

مدیر عامل گروه تولیدی کاشی رفسنجان گفت: سالانه ۱۰ میلیون مترمربع کاشی در مجموعه فخار رفسنجان تولید می‌شود که بیش از ۴۰ درصد از این نوع محصولات به خارج از کشورصادر میشود.

کاشی رفسنجان در بازار‌های جهانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید رضا حسینی نژاد، مدیر عامل گروه تولیدی کاشی فخار گفت: گروه تولیدی کاشی رفسنجان سالانه بیش از ۱۰ میلیون متر مربع انواع کاشی، سرامیک پرسلانی و قطعات دکوری و تزئینی تولید می‌کند؛ این مجموعه به مدت پنج سال متوالی بعنوان صادر کننده نمونه استانی معرفی شد که بیش از ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می‌نماید.

مدیر عامل گروه تولیدی کاشی رفسنجان گفت: این گروه تولیدی سالانه بیش از ۱۰ میلیون متر مربع انواع کاشی، سرامیک پرسلانی و قطعات دکوری و تزئینی از کوچکترین سایز ۱۰ در ۲۰ سانتیمتر تا بزرگترین سایز ۱۲۰ در ۶۰ سانتیمتر، تولید دارد.

او افزود: این مجموعه به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های کاشی دیوار در سایز‌های ۴۰ در ۱۲۰، ۱۰ در ۲۰ و ۱۵ در ۱۵ سانتیمتر در ایران است.

حسینی نژاد تصریح کرد: شرکت رنگ و لعاب لوتوس، یکی دیگر از زیر مجموعه‌های گروه تولیدی فخار است که در زمینه تولید انواع لعاب و فریت است و لعاب برخی از شرکت‌های مطرح کشور از جمله کاشی سینا، کاشی الوند، کاشی پارس و … را تامین می‌کند.

او تصریح کرد: کارخانه کاشی فخار رفسنجان به مدت پنج سال متوالی بعنوان صادر کننده نمونه استانی معرفی شد که بیش از ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می‌کند.

مدیرعامل گروه کاشی رفسنجان گفت: مجموع کارخانجات این گروه به عنوان کارآفرینان برتر استانی که بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی را مشغول به کار کرده است، مطرح است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.