رئیس شورای استان تهران خبر داد؛

استان تهران در رتبه دوم نابرخورداری سرانه آموزشی است

فخاری گفت: اگرچه استان تهران در بسیاری از شاخص ها دارای رتبه مطلوب است اما در برخورداری از سرانه آموزشی شرایط مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در بیستمین جلسه این شورا گفت: نقش شورای استان تهران در چهارچوب قانون نقش نظارتی، سیاست گذاری و هماهنگی است.

رئیس شورای استان تهران افزود: تلاش همکاران من این است تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بر اساس سیاست گذاری‌های یکپارچه در مسیر توسعه به شکل هماهنگ حرکت کنیم.

فخاری با اشاره به دستاورد‌های حاصل شده بیان کرد: اگر دستاوردی به دست امد حاصل همراهی اعضای شورا‌های اسلامی و نگاه هماهنگ میان مدیران مختلف در حوزه‌های مختلف بود.

او افزود:در کارگروه‌های تشکیل شده شورای استان تهران توانست نقش آفرین باشد و در مسیر رسیدن به اهداف مشترک به سمت رسیدن به اهداف حرکت کند.


بیشتر بخوانید: آمار دقیقی از کودک و نوزاد فروشی در پایتخت نداریم


رئیس شورای استان تهران با اشاره به شاخص‌های آماری افزود: اگر تهران در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه مطلوب و مناسب است، اما باید توجه کنیم درمواردی، چون شاخص سرانه آموزشی استان تهران رتبه خوبی ندارد و طبق آمار‌ها در رتبه دوم نابرخورداری است.

فخاری افزود: استان تهران ظرفیت‌هایی دارد که می‌توان به عنوان فرصت به آن نگاه کرد و از آن‌ها در مسیر پیشبرد اهداف استفاده کرد.

او در بیان مشکلات گفت: مالیات بر ارزش افزوده، طرح هادی و حریم تهران بخشی از مشکلاتی است که باید در شورای استان تهران و وزارت کشور به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار