جباری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مشکل استقلال، وزیر ورزش است/ استراماچونی در حد فوتبال ایران نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی در حد فوتبال ایران نیست و همان افرادی که آن را آورده اند، به او خط می‌دهند.

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه‌ای که پیشکسوتان این باشگاه با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان داشتند بیان کرد: قرار بود در این جلسه حقایق را به رئیس مجمع باشگاه، سلطانی فر به صورت تنهایی بگوییم، اما جلسه به صورت عمومی برگزار شد. می‌خواستیم به شخص وزیر، به عنوان رئیس مجمع حقایق را انتقال دهیم، اما گویا او تمایل نداشته است. قرار بود مخالفان فتحی، مدیر عامل باشگاه استقلال در جلسه با وزیر حضور داشته باشند، اما این اتفاق نیفتاد که البته مقصر این موضوع هم شخص وزیر است.

وزیر ورزش و جوانان نمی‌خواهد مشکلات استقلال را بداند

او ادامه داد: من مقصر را خود وزیر می‌دانم که مشکلات استقلال را نمی‌خواهد بداند. من می‌خواهم درباره یارگیری که آقایان در استقلال کردند صحبت کنم. چرا الآن هیچکس پاسخگو نیست؟ هر کسی که مربی و بازیکن به استقلال آورده است، باید پاسخگو باشد. خودشان بگویند که کارهایشان درست بوده است؟ بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، چه اشکالی داشتند؟ مردم گناه دارند و باید آقایان پاسخگو باشند.


بیشتر بخوانید: تلفات استقلال پیش از دربی ۹۰


پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سلطانی فر نمی‌خواهد حرف‌ها را گوش کند. با من جلسه خصوصی گذاشت، اما آن را به جلسه عمومی تبدیل کرد. شاید واقعیت‌ها را نمی‌داند شاید هم نمی‌خواهد بداند.

میلیچ از زکی‌پور بهتر است؟

جباری درباره عملکرد آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: مربی که نمی‌تواند نتیجه یک بر صفر را نگه دارد و نیمه دوم هم تیمش به آن شکل بازی می‌کند، سوالاتی را برای هواداران ایجاد می‌کند. بازیکن پر سر و صدایی به نام میلیچ را به استقلال آوردند، اما مگر توانایی‌ها او از میلاد زکی‌پور بیشتر است؟ شیخ دیاباته در این بازی‌ها چه چیزی برای نمایش ارائه کرده است؟ اتفاقاتی در پشت پرده صورت نگرفته است؟

استقلال در همه خطوط مشکل دارد

او درمورد بازیکنان جدا شده استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: روح الله باقری را از دست دادیم در حالی که تا به حال برای تیم جدیدش هم گل زده و هم پاس گل داده است. این‌ها همه درد ما است.   هواداران گناه دارند. چرا با احساسات هواداران بازی می‌کنند؟ این مشکلات به خاطر عملکرد وزیر و مدیریت باشگاه استقلال است. اگر سید حسین حسینی در یک بازی محروم شود، دروازه‌بان دوم استقلال چه کسی خواهد بود؟ در خط دفاع، هافبک و حمله نیز مشکل داریم. مربی تیم هم مشکل دارد و آقایانی که تیم را بستند حالا باید پاسخگو باشند.


بیشتر بخوانید: انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم/ ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است


استراماچونی در حد فوتبال ایران نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: استراماچونی ۲ سال در ایتالیا بی کار بوده است. اگر یک مربی در همان ایتالیا ۲ روز بی کار باشد، هیچ باشگاهی سراغ او نمی‌رود. استراماچونی در حد فوتبال ایران نیست و این موضوع را در این ۳ بازی نشان داده است.

همان افرادی که استراماچونی را به ایران آوردند، حالا به او خط می‌دهند

جباری درمورد حاشیه‌هایی که استراماچونی در استقلال به وجود آورد است گفت: او از بیرون خط می‌گیرد.  همان افرادی که او را به ایران آوردند حالا به او خط می‌دهند. مشکل استقلال، رئیس مجمع باشگاه است. رئیس مجمع در این مواقع باید سریعا دست به کار شود و گرنه با این منوال هیچ  چیزی درست نمی‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات علی جباری در خصوص شرایط این روزهای استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
من یبیش از 25 ساله استقلالی ام به نظرم آقای جباری درست میگن
استراماچونی در حد فوتبال ایران نیست
در تمام سه بازی گذشته با تک مهاجم بازی کرده این نشون میده خیلی علاقه ای به بازی باز نداره و بازی بسته و محتاطانه که باعث برکناری دو مربی قبلب شد رو انتخاب کرده
متاسفانه استقلال با این طرز تفکر به جایی نمیرسه
انگار یک زنجیر قطور به خودش بسته
اکثر تیم های موفق روز دنیا از ترکیب 4-3-3 استفاده میکنن تا بتونن نتیجه بگیرن ولی این تفکر مسخره بر استقلال حاکم شده که اول گل نخور بعدان اگه شد توی ضد حمله روی کرنر ضربه ی شروع مجدد اوت دستی اشتباه تیم حریف گل بزن و این باعث میشه تیم اینجوری مقابل نفت مسجد سلیمان!!! هم نتیجه نگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
لیگ امسال از دست نمیره...
وگرنه دور قهرمانی این فصل استقلال را از حالا خط بکشید...
از طرف یک هوادار پیشرفت
Sweden
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
بیش از 50 سال است پرسپولیسی هستم، اما آقای علی جباری این بازیکن سابق خط میانی استقلال و تیم ملی را که به همراه آقای حسن روشن از اعجوبه های فوتبال ایران می دانم را خوب می شناسم. اما نظرات ایشان را دربارۀ سرمربی فعلی استقلال را منطقی نمی دانم.