حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح ساختار بودجه با ادامه روند فعلی به سال ۹۹ نمی‌رسد/ دولت باید پاسخگوی مطالبه به حق رهبر انقلاب باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قوه مجری وظیفه پاسخگویی به مطالبه به حق رهبر انقلاب در راستای اصلاح ساختار بودجه را دارد، اما به نظر می‌رسد که با ادامه روند فعلی اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ نمی‌رسد.


اصلاح ساختار بودجه با ادامه روند فعلی به سال ۹۹ نمی‌رسد/ دولت باید پاسخگوی مطالبه به حق رهبر انقلاب باشدحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم ارائه طرح اصلاح ساختار بودجه به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از آنکه گزارش اصلاح ساختار بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس توسط سازمان برنامه و بودجه قرائت و جلسه دیگری به منظور بررسی چگونگی اصلاح ساختار بودجه با حضور نوبخت در محل کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

او افزود: دولت قول داده بود که لایحه اصلاح ساختار بودجه را سریعا به مجلس بفرستد، اما اکنون در حال ورود به نیمه دوم سال هستیم و از این وعده دولت و سازمان برنامه و بودجه خبری نیست.

او افزود: به نظر می‌رسد که با ادامه روند فعلی اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ نمی‌رسد، حتی اگر دولت بخواهد برای تحقق اصلاح در بودجه قانون گذاری کند اشکالات بسیاری به آن وارد است.

حاجی دلیگانی بیان کرد: مجلس در هفته آینده قطعا و به صورت جدی علت عدم تعلل دولت در اصلاح ساختار بودجه را پیگیری خواهد کرد، اما ما به عنوان مجلس نمی‌توانیم به موضوع ورود کنیم، چون مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی است.

نماینده مردم شاهین شهر افزود: نباید مسئولیت‌های دولت در ارگان دیگری تعریف شود و این قوه مجریه است که وظیفه پاسخگویی به مطالبه به حق رهبر انقلاب در راستای اصلاح ساختار بودجه را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار