تصمیم جهادکشاورزی درباره باستی‌هیلز مشهد/ با عاملان برخورد قاطعی خواهد شد

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت:خلأ در قانون گذاری باعث شد تا افرادی سود‌های کلان به جیب بزنند.

تصمیم جهادکشاورزی درباره باستی‌هیلز مشهد/با عاملان برخورد قاطعی خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی مشهد با اشاره به باستی هیلز مشهد گفت: متأسفانه در گذشته برخی خلأ‌ها خصوصاً در حوزه قانون گذاری و همچنین در نحوه‌ی تعامل دستگاه‌های دولتی وجود داشت که به واسطه آن تعدادی از افراد این امکان را پیدا نمودند تا علاوه بر تصرف قسمت‌هایی از اراضی دولتی با قطعه‌بندی، ساخت تفرجگاه‌های شخصی در اراضی ارزشمند کشاورزی، تغییر کاربری باغات و مزارع، سود‌های کلانی را به جیب بزنند.

او تصریح کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال و کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی هیچ تعارف و اغماضی در برخورد با متخلفان و مجرمان ندارد، از جمله مجموعه اساطیر که اراده حاکمیت در برخورد قاطع با آن قرار گرفته و مطمئن باشید در این خصوص ذره‌ای از اهداف قانونی عقب نخواهیم نشست.
بیشتر بخوانید:اولین تصاویر از باستی هیلز لو رفته در مشهد
قاضی‌مهدی‌حقدادی معاون‌ دادستان مرکز خراسان رضوی درباره باستی هیلز مشهد گفت:اجازه یک متر تصرف غیر قانونی و غیر مجاز اراضی ملی را نمی‌دهیم.

او تصریح کرد: اگر به صورت قانونی می‌خواست تغییرکاربری صورت گیرد ۲۸۰ میلیارد تومان باید به قیمت آن موقع حق تغییر کاربری در این بخش از اراضی شاهنامه پرداخت می‌شد.
 
منبع: قدس
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

آخرین خبرها از باستلی هیلز از زبان مدیر جهاد کشاورزی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.