اجرای طرح مهر با نشاط در آستانه سال تحصیلی جدید

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از توزیع ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی در مدارس استان در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح"مهر با نشاط" خبر داد.

اجرای طرح مهر با نشاط در آستانه سال تحصیلی جدیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  ماشاالله پروین در مراسم نمادین توزیع این تجهیزات ورزشی اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید با همکاری معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید تجهیزات ورزشی از محل اعتبارات ملی در اختیار استان قرار گرفته که این اعتبار را به خرید لوازم ورزشی مثل توپ، تور، طناب و... برای تجهیز مدارس استان اختصاص داده ایم.

پروین اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید این تجهیزات ورزشی در سطح نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها توزیع می‌شودمهر ماه پیش رو سه زمین چمن مصنوعی در نواحی یک و سه آموزش و پرورش کرمانشاه و شهرستان سنقروکلیایی افتتاح خواهد شد و همچنین سه سالن ورزشی درون مدرسه‌ای نیز به فضا‌های ورزشی مدارس استان اضافه می‌شود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه از بی تحرکی به عنوان یکی از مشکلات جامعه امروز یاد کرد و افزود: باید معلمان ورزش برای ورزشکار بارآوردن دانش آموزان برنامه ریزی کنند.



انتهای  پیام/ز

 

اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید تجهیزات ورزشی در مدارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار