برگزاری کارگاه‌های تولید داستان خاطرات دفاع مقدس در استان کرمانشاه

مدیرعامل انتشارات به نشر آستان قدس رضوی گفت: از ظرفیت انتشارات به نشر در زمینه برگزاری کارگاه‌های تولید داستان، خاطرات شفاهی، خاطرات دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های تولید داستان خاطرات دفاع مقدس در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر آستان قدس رضوی، ظهر امروز ۲۶ شهریور ماه، در دیدار با  آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، بر حمایت از تولیدات هنری، توزیع و نشر آن‌ها خصوصاً در حوزه ادبیات پایداری، تأکید کرد.

آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی مختصر از روند چگونگی تولید آثار و انتشار آن‌ها گفت: کرمانشاه از پتانسیل بالایی در حوزه تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری برخوردار است و با حمایت و همکاری انتشارات آستان قدس می‌توان با تولید آثار فاخر، به این مهم دست یافت.

 سعیدی در این دیدار از ظرفیت انتشارات به نشر در زمینه برگزاری کارگاه‌های تولید داستان، خاطرات شفاهی، خاطرات دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد و نسبت به حمایت از تولید آثار ادبی و نشر آن در سراسر کشور قول مساعد داد.

انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با بیش از سه دهه فعالیت، دارای ۳۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد، تهران و سایر شهر‌های کشور است.

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوي) به منظور گسترش فرهنگ اصيل اسلامي و ترويج و نشر معارف رضوي و نيز با هدف چاپ و انتشار آثار ارزشمند در موضوعات علوم و معارف اسلامي و قرآني و علوم بشري، در راستاي اهداف فرهنگي نظام مقدس اسلامي و سند چشم انداز آستان قدس رضوي، فعاليت‌هاي انتشاراتي خويش را در سال 1362 آغاز کرد. 

انتشارات به نشر در طول سه دهه فعاليت خود توانسته است با انتشار افزون بر سي ميليون نسخه کتاب، کارنامه‌اي درخشان در اشاعه فرهنگ و معارف اسلامي و ارتقاي فرهنگ عمومي کشور از خود برجاي بگذارد. 

انتهای  پیام/ز

 

سفر مدیرعامل انتشارات به نشر آستان قدس رضوی به استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار