خانواده‌ها باید با مهارت‌های تربیتی قدرت تصمیم گیری فرزندان را پرورش دهند

مسئول امور ورزش شهرستان کرمانشاه گفت: می‌توان با ارتقا سطح آگاهی شهروندان و با برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، جذب آنان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از معظلات اجتماعی جلوگیری کرد.

خانواده‌ها باید با مهارت‌های تربیتی قدرت تصمیم گیری فرزندان را پرورش دهندغلامرضا همتی مسئول امور ورزش شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهمترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را تقویت باور‌های دینی دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان با ارتقا سطح آگاهی شهروندان و با برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، جذب آنان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از معظلات اجتماعی جلوگیری کرد.


او افزود: خانواده‌ها باید با انتقال مهارت‌های تربیتی و آموزشی زمینه را برای رشد فکری فرزندان خود فراهم آورند تا فرزندان در مقابل تهدیدات موجود قدرت تصمیم گیری درست داشته باشند و از بروز معضلات اجتماعی پیشگیری کنند.


همتی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی از قبیل استفاده نادرست از موبایل و ماهواره، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست غرب و اهداف شوم آن‌ها در تغییر افکار و عقاید جوانان، والدین باید بدانند که با وارد کردن این پدیده شوم به محیط گرم خانه، زمینه بروز مشکلات اجتماعی و فرهنگی و ورزشی را در خانواده خود فراهم می‌کنند.


او  با اشاره به اهمیت نهاد خانواده و تشریح نقش والدین در به دام افتادن جوانان در معضلات اجتماعی گفت: فرزندان ما باید اینگونه احساس کنند که والدینشان با صمیمیت خاص، پیوسته در کنار آن‌ها بوده و نه مقابلشان و در اینصورت است که هزینه ورزش و تفریحات ورزشی، نیز حاصل شده و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده کاهش می‌یابد.


این مسئول بیان کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب با اشاعه فرهنگ غربی به دنبال ایجاد تفرقه و ضربه زدن به انقلاب هستند که با هوشیاری و همدلی همه دستگا‌های متولی فرهنگی و ورزش می‌توان توطئه‌ها و دسیسه‌ها را حنثی کرد.

انتهای  پیام/ز



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار