شرکت ۹۲۱ دانشجو از سراسر کشور در ترم تابستانی آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان

رییس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و آزاد دانشگاه کاشان گفت: در ترم تابستانی امسال ۹۲۱ دانشجو از سراسر کشور برای گذراندن دوره‌های آموزشی الکترونیکی این دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،داریوش دیدبان، رییس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی و آزاد دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت تمام دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم اعم از دولتی، پیام نور و آزاد و غیرانتفاعی سراسر کشور در این دوره‌ها آزاد بود گفت:در تابستان امسال ۷۷ عنوان درس به صورت الکترونیکی برای دانشجویان ارائه شد.

او با بیان اینکه دروس آموزشی در ۶ هفته به صورت مجازی برای دانشجویان ارائه شد افزود: هر دانشجو در ترم تابستان حداکثر ۶ واحد درسی را میتواند بگیرد.

به گفته او، شیوه دروس ارائه شده تخصصی به صورت مجازی و دروس عمومی اخلاق، اندیشه اسلامی، انقلاب اسلامی و دانش خانواده صورت حضوری در این دانشگاه ارائه شد.

رییس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه کاشان با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره به صورت اینترنتی انجام شد گفت: دانشجویان در طول برگزاری دوره، می‌بایست طبق برنامه زمانبندی شده به صورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی دروس با اساتید خود تبادل نظر داشته باشند.

دیدبان، با اشاره به اینکه تنوع دروس ارائه شده، تعداد شرکت کنندگان و انجام کلیه مراحل کار (به غیر از امتحان) به صورت اینترنتی، از جمله ویژگی‌های ترم تابستانی مجازی دانشگاه کاشان بوده است، اظهار داشت: دوره‌های آموزش عالی آزاد برای صنایع منطقه نیز با هدف کمک به ارتقای سطح دانش تخصصی در زمینه‌های زبان انگلیسی و علوم کامپیوتر در طول تابستان ۱۳۹۸ بطور فعال برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

شرکت دانشجویان در ترم تابستانی آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.