دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

موضع فیبا درباره بازی ایران و عربستان مشخص نیست/ لیگ برتر را با ۱۲ تیم برگزار می‌کنیم

عماری گفت: فیبا موضع خود را در رابطه با میزبانی ایران و عربستان در رقابت‌های کاپ آسیا مشخص نیست و ما منتظر اعلام نظر آن‌ها هستیم.

عماری:مشکلی برای میزبانی بازی‌های دوستانه و رسمیمان نداریممسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های کاپ آسیا و امکان میزبانی از تیم ملی بسکتبال عربستان گفت: رقابت‌های کاپ آسیا به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و ما با تیم‌های قطر، سوریه و عربستان هم گروه هستیم. در حال حاضر فیبا در رابطه با میزبانی ایران و عربستان اظهار نظری نکرده است و ما منتظر اعلام نظر آن‌ها هستیم و مشکلی برای میزبانی و حضور در عربستان برای بازی نداریم، ولی اگر فیبا در این رابطه چیزی اعلام کند باید به فکر محل بازی باشیم.  

او افزود: پنجره نخست در اسفند برگزار می‌شود و ما با تیم‌های قطر و سوریه رو به رو می‌شویم و پس از عید هم در پنجره دوم با عربستان بازی می‌کنیم حالا باید ببینیم  موضع فیبا چیست، در مجموع  میزبانی در مسایقات فوتبال با سایر رشته‌ها متفاوت است و شاید این مسئله در بسکتبال با فوتبال فرق داشته باشد.

دبیر فدراسیون درباره امکان میزبانی کشورمان از تیم‌های مختلف برای بازی‌های آماده سازی جهت حضور در المپیک بیان داشت: موقعیت ما  ویژه است و در جمع ۱۲ تیم المپیک قرار داریم، تیم‌های مختلف هم روی ما حساب خاصی باز کرده اند و قطعا برنامه‌هایی خواهیم داشت. پیش از رقابت‌های انتخابی جام جهانی و پیش از پنجره ششم تیم‌های نیوزلند و کره جنوبی تمایل داشتند تا با ما بازی دوستانه‌ای در تهران داشته باشند، اما به دلیل این که پرواز مستقیمی از تهران به اردن وجود نداشت و مجبور بودند ۲ پروازه بروند این بازی‌ها انجام نشد.  به هر صورت تیم‌هایی تمایل دارند که در تهران با ما بازی کنند و بر اساس تعاملاتی که فدراسیون انجام می‌دهد امکان انجام بازی‌های دوستانه در تهران وجود دارد.

عماری در پایان و درباره لیگ برتر  اظهار داشت: تا آن جایی که شنیدم در حال حاضر ۱۲ - ۱۳ تیم مراحل اولیه واریز ورودی و کار‌های دیگر را انجام داده اند تصور می‌کنم در بدترین شرایط لیگ را با ۱۲ تیم برگزار می‌کنیم، اما به هر صورت به طور دقیق از واریزی‌ها اطلاع ندارم.


بیشتر بخوانید:

قاسمی: بعد از لیگ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را برنامه ریزی می‌کنیم

طباطبایی: سرمربی تیم ملی تا پایان المپیک با ما قرارداد دارد / لیگ را با ۱۶ تیم آغاز می‌کنیم


انتهای پیام/ 

اظهارات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره آخرین اخبار این رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار