ساخت زائرسرای پاکستانی‌ها در مشهد/ پذیرش رایگان زائران پاکستانی در زائرسرای پاکستانی های مشهد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زائرسرای پاکستانی‌ها به منظور تسهیل سفر زائران محروم این کشور به مشهد، ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار هیات امنای بنیاد زائران پاکستانی در ایران، گفت: زائرسرای پاکستانی‌ها با همکاری خیرین، آستان قدس رضوی و مساعدت شهرداری مشهد به منظور تسهیل سفر زائران محروم این کشور به مشهد، احداث می‌شود.

او ادامه داد: انتظار داریم با کمک خیرین داخلی و پاکستانی در فرصتی کوتاه یک زائرسرای مناسب برای زائران پاکستانی ساخته شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به پذیرش رایگان زائران پاکستانی در این زائرسرا، ادامه داد: با توجه به تلاش متولیان بنیاد زائر امام رضا (ع) و اعلام آمادگی خیرین پاکستانی و ایرانی، نگران تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه نیستیم.

براتی افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط بنیاد زائرین پاکستانی در ایران و حمایت دستگاه‌های اجرایی و خیرین، خدمت رسانی به زائران پاکستانی جهت زیارت بارگاه منور حضرت رضا (ع) افزایش پیدا کرده است.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های اعضای هیئت امنا بنیاد زائرین پاکستانی و نیز رایزنی با خیرین پاکستانی و ایرانی امیداریم که هرچه سریع تر این طرح تکمیل شود.
 
انتهای پیام//ف.س
 

زائرسرای پاکستانی‌ها در مشهد ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.