جدال‌های جذاب و میزبانان مدعیان/دوئل غیرمستقیم سپاهان و شهرخودرو

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر روز جمعه در غیاب استقلال و پرسپولیس با انجام ۷ بازی پیگیری می شود که در اکثر دیدارها تیم های میزبان شانس بالایی برای رسیدن به پیروزی دارند.

جدال‌های جذاب و میزبانان مدعیان/دوئل غیرمستقیم سپاهان و شهرخودروبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر امروز با ۷ بازی آغاز می‌شود که در این بازیها تراکتور میزبان گل گهر است، شهر خودرو از فولاد پذیرایی می‌کند، سایپا در جم با پارس جنوبی دیدار می‌کند، پیکان از ماشین سازی پذیرایی می‌کند، سپاهان میزبان نفت مسجد سلیمان است، شاهین بوشهر و نساجی در قائمشهر با هم دیدار می‌کنند و ذوب آهن در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

تراکتور - گل گهر

جدال دو مربی خارجی و سن و سال گذشته از نکات قابل توجه این بازی است. تراکتوری‌ها هرچقدر در امور دفاعی خوب بودند و تاکنون در لیگ برتر دروازه‌شان باز نشده، در امور تهاجمی کم توفیق بوده و با تنها یک گل زده یکی از خطوط حمله ضعیف را در اختیار دارند. البته که سرخ پوشان با ۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند که جایگاه آنها مناسب تلقی می‌شود.

شهر خودرو - فولاد

صدرنشین کنونی لیگ برتر مقابل تیم سخت کوش فولاد در خانه به میدان می‌روند تا از جایگاه شان در جدول مراقبت کنند. فولادی‌ها از دیدار با شهر خودرو در مشهد خاطرات خوشی ندارند چرا که فصل گذشته دو بار در مشهد مغلوب این تیم شدند. نکونام و یارانش نمی‌خواهند در این مورد هت تریک نمایند. ضمن این که سرخ پوشان اهواز با ۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و برای فاصله گرفتن از صدر جدول باید به امتیازات این بازی چشم داشته باشند.

پارس جنوبی - سایپا

سایپا را می‌توان تا هفته سوم پدیده مسابقات دانست. تیمی که با کادر و بازیکنانی جوان، عملکردی مناسب در لیگ برتر داشته و نتایج خوبی هم گرفته است. نارنجی پوشان با ۷ امتیاز در رده سوم قرار دارند و اگر این روند را ادامه دهند می‌توانند رفته رفته چهره یک مدعی را بگیرند. از سوی دیگر جمی‌ها با فراز کمالوند با تنها ۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند. زرد پوشان جم باید از شرایط میزبانی استفاده کنند تا فاصله خود را با قعر جدول بیشتر کنند.

پیکان - ماشین سازی

شاگردان خطیبی لیگ را خوب و با یک شگفتی آغاز کردند اما ادامه کار آنها چندان امیدوار کننده نبود. خطیبی و شاگردانش باید در تهران به مصاف فرکی و یارانش بروند و این در حالی است که پیکانی ها باید برای فرار از انتهای جدول به همه امتیازات این بازی چشم بدوزند.

ماشین سازی در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به تک رقمی شدن رتبه‌اش در جدول امیدوار باشد و پیکان در صورت پیروزی از انتهای جدول فاصله می‌گیرد.

سپاهان - نفت مسجد سلیمان

طلایی پوشان اصفهان با نیم ساعت فاصله نسبت به شهر خودرو در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کنند. بخشی از تمرکز قلعه نویی روی دیدار با نفت است و بخشی از حواس او به نتیجه تیم شهر خودرو و دیدار این تیم با فولاد است.

سپاهانی‌ها هفته گذشته صدر جدول را از دست دادند و برای باز پس گیری این مکان نه تنها باید از این دیدار خانگی دست پر خارج شوند، باید نیم نگاهی هم به ساق‌های شاگردان نکونام در مشهد داشته باشند تا صدرنشین کنونی مسابقات را متوقف کنند.

نساجی - شاهین بوشهر

در عین ناباوری نساجی دارای بهترین خط حمله لیگ تا پایان هفته سوم است. البته این تیم ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را هم در اختیار دارد. شاگردان مهاجری که در رده ششم جدول قرار دارند باید با تیم انتهای جدولی شاهین بوشهر دیدار کنند. تیمی که از الان خطر سقوط را احساس می‌کند و اگر با همین روند امتیازگیری ادامه دهد، نمی توان روزهای خوبی برای آن این تیم متصور بود.

صنعت نفت - ذوب آهن

ذوب آهن بعد از آن که هفته سوم تیم مدعی تراکتورسازی را در اصفهان متوقف کرد، حالا باید در آبادان به مصاف تیمی برود که در هفته سوم مقابل پرسپولیس شکست خورد و این نتیجه می‌تواند انگیزه آنها را در خانه افزایش دهد.

آنچه خبر خوب برای ذوبی‌ها محسوب می شود، رسیدن چهار بازیکن جدید به شرایط بازی است. منصوریان می‌تواند برای این بازی از دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و حتی محمدرضا خلعتبری استفاده کند. بازیکنانی که می‌توانند چهره‌ای جدید از ذوب آهن بسازند.

برنامه بازیهای امروز رقابتهای لیگ برتر به شرح زیراست:

جمعه ۲۹ شهریور

  • تراکتور - گل گهر؛ ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه یادگار امام تبریز
     شهر خودرو - فولاد؛ ساعت ۱۹ ورزشگاه امام رضا مشهد
     پارس جنوبی جم - سایپا؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی جم
     پیکان - ماشین سازی؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه شهدای شهر قدس
     سپاهان - نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
     نساجی - شاهین بوشهر؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
     صنعت نفت - ذوب آهن؛ ساعت ۱۹:۴۵ ورزشگاه تختی آبادان
  • منبع:مهر
  • انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار